“Ideaal restaurant met open terras langs het water bij extra warme dagen”
Beoordeling van Trattoria Kaai

Trattoria Kaai
Geclassificeerd als nr. 12 van 22 Restaurants in Boom
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Italiaans resto & loungebar. Ideaal om even gezellig te relaxen of uitgebreid te eten. Gelegen vlakbij de Rupel let een ruim verwarmd terras.
1 juni 2018 beoordeeld

Ideaal en pittoresk gelegen langs de oever van de Rupel aan het veer naar Klein-Willebroek. Verzorgd overdekt terras met voldoende schaduw. Restaurant heeft een Italiaans "tintje" zonder te overdrijven.Vriendelijke en vlotte bediening en prijs kwaliteit is positief. De wijn is meestal Italiaans en werd op vraag zeer koud opgediend in een aparte koeler. Eten in warme borden en verzorgd qua uitzicht.
Zeker een aanrader, wij gaan alleszins nog terug.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename omgeving en interieur en vlotte en vriendelijke bediening.
Zeer lekker eten als je houd van Italiaans eten uiteraard.
Niet echt goedkoop te noemen maar de kwaliteit is er naar.
We komen hier zeker nog meerdere keren terug.

11 mei 2018 beoordeeld

Een mooie lenteavond in de week, dus een plaatsje op het terras is ideaal om te genieten. Daarmee was het positieve dan ook geëindigd. Ik bestelde een salade parmaham, geitenkaas en meloen, expliciet zonder peper of pikante kruiden. Tot mijn ontgoocheling kreeg ik een mooi bord salade voorgezet, royaal bestrooid met..jawel, zwarte peper. Mijn bord werd terug meegenomen en na 5 minuten werd een nieuw bord voorgezet. Deze keer zonder peper, maar ook ineens in een kleinere portie. Slechts 1 stuk geitenkaas ipv 2 en de meloenbolletjes ontbraken nu volledig. Ik wilde mijn tafelgenoten niet nogmaals laten wachten om te eten, dus geen tweede keer bord terugsturen. Op de rekening werd wel het volledige bedrag aangerekend voor een uitgedunde versie van de salade. Wij betaalden cash en blijkbaar wordt wisselgeld ook niet meer teruggebracht...
Geen tweede keer voor mij...

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag op het terras met mijn gezin weggejaagd door Rookende restaurantgasten en de zaakvoerder !!!! Blijkbaar geen begrip voor niet-rokers en Kinderen !
Wij waren sinds een paar maanden vaste gasten maar dit is nu geschiedenis.

3 april 2018 beoordeeld

vriendelijke bediening en verzorgd ,maar bij het hoofdgerecht dachten we dat dit het voorgerecht was, dus voor de prijs mag het wel wat meer zijn

Philip D, Eigenaar van Trattoria Kaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2018

Beste,

Bedankt voor de feedback.
We houden hier rekening mee in de toekomst.
Fijne werkdag nog.

Met vriendelijke groeten

Trattoria Kaai

Reizigers die Trattoria Kaai bekeken, bekeken ook

In Trattoria Kaai geweest? Deel je ervaringen!