“Prima lunch ”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
9 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week hier geweest voor een lunch. Prima gegeten buiten op het terras met uitzicht over het water. Sinds ons laatste bezoek in 2015 beter geworden. De salade met kip v is absoluut aan te raden

6 september 2016 beoordeeld

Aangename sfeer, leuke bediening, prijs kwaliteit zeer goed. Gezellig om te zitten, lekker eten voor een eerlijke prijs. Vlotte bediening.

23 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we aankwamen zat het helemaal vol en zelfs binnen bijna! We hebben hier een uitgebreide lunch genoten en ondanks dat
het aan de weg ligt merk je er haast niks van.
Kwaliteit is zeer goed en het personeel is heel vriendelijk! Geen 5 sterren omdat er geen opmaak van de borden is!

4 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijft bijzonder om hier te komen. Ook hier lijkt men de drukte in het hoogseizoen niet aan te kunnen. De mosselen dreven in een te dikke laag vette saus. De catch of the day was prima. De bitterballen zijn enorm maar goed

7 oktober 2014 beoordeeld

Aanbevolen door onze B&B. Het personeel zeer vriendelijk. Ik heb de peper steak genomen. Het vlees was heel goed gebakken en de saus was super lekker. Mijn man had de spare ribs, het was lekker maar het was niet het beste op de kaart. Het blijft een aanrader

Reizigers die Dixies Restaurant bekeken, bekeken ook

Simon's Town, Cape Town

In Dixies Restaurant geweest? Deel je ervaringen!