“Voor de prijs goed eten”
Beoordeling van Al Campetto Ristobar

Al Campetto Ristobar
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Vestreno
31 mei 2018 beoordeeld

Dit restaurant bezocht omdat deze open was op dinsdag, waar andere restaurants in de omgeving op dinsdag gesloten waren. De locatie bij een sportveld is niet echt uitnodigend. Het restaurant is gevestigd in soort definitieve tent. Het personeel spreekt geen Engels, wij geen Italiaans. Met handen en voeten kwamen we er uit.
Er was geen kaart, maar een soort daghap. Het eten was voor de prijs goed, maar niet bijzonder. Wij tikten € 30,- af voor 2 keer voor en hoofdgerecht, een cola en een biertje.

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Al Campetto Ristobar bekeken, bekeken ook

Vestreno, Province of Lecco

In Al Campetto Ristobar geweest? Deel je ervaringen!