Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
RitzCarlton.comUS$ 810
Expedia.comUS$ 803
TravelocityUS$ 803
Hotels.comUS$ 803
PricelineUS$ 802
Agoda.comUS$ 859
alle 22 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.229)
Beoordelingen filteren
3.229 resultaten
Waardering van reizigers
1.758
563
394
276
238
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.758
563
394
276
238
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.229 beoordelingen
Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

Alles klopt er, klantgericht personeel, uitstekende kamers en snel en gratis Internet. Maar o,wee als de kamer boven je ook bezet is. De kamers zijn erg gehorig! Restaurants en Drank zijn erg duur...!

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank ThandFr
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi resort , eten tot nu toe niet bijzonder.
Strand is met veel keien. Zwembaden zijn mooi en service prima.
Rustige omgeving
Zeker goed om even bij te komen voor een aantal dagen. Kamers ook erg mooi.
Mooie accommodatie.
Verder is er niet veel te doen in de omgeving



Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde met familie
Bedank 396denniss
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GuestRelations M, General Manager van The Ritz-Carlton Bacara, Santa Barbara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Dennis S,

We are so happy you chose to stay at Bacara Resort & Spa. Thank you for sharing a review of your experience at our resort. It's a delight to know that you enjoyed the beauty of Bacara, as well as our deluxe amenities, exemplary service, and peaceful ambiance. We hope to welcome you back to Bacara soon for another relaxing stay.

Warmest Regards,

Shashi Poudyal
General Manager
Bacara Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2015 via mobiele applicatie

Ja, het paradijs bestaat echt! Dit resort komt in ieder geval dicht in de buurt!
Zeer mooi resort met geweldig mooi aangelegde tuinen.
Zeer luxe kamers met zeer lux sanitair en heerlijk terrasje met ruime fauteuils!
Supermooie zwembaden en prachtige terrassen met uitzicht op zee!
Door hoogteverschillen op het terrein, rijden er overal golfkarretjes rond om eventueel gasten te vervoeren, maar de afstanden zijn niet groot dus te voet is geen probleem. Wel ideaal als je bagage bij je hebt.
Restaurant is niet goedkoop, maar dat past in het geheel.
Enige minpuntje zijn de soms erg elitaire medegasten!

Datum van verblijf: augustus 2015
Reistype: Reisde met familie
Bedank margotu102
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GuestRelations M, General Manager van The Ritz-Carlton Bacara, Santa Barbara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2015

Lieve Margot U,

Dank u voor uw recente verblijf in Bacara en voor de tijd neemt om uw prachtige beoordeling delen. We zijn verheugd dat u genoten van de prachtige tuinen, luxe accommodatie, zwembaden, en andere grote voorzieningen die we voor onze gasten. Wij waarderen uw uitstekende beoordeling en hopen u terug naar Bacara verwelkomen binnenkort weer!

Met vriendelijke groet,

Kathleen Cochran
General Manager
Bacara Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 augustus 2014

Wij verbleven van 18 tot 21 augustus jl. in dit Resort met een gezin bestaande uit 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen van 16 en 17 jaar). Via een reisorganisatie in Nederland hadden wij een 4-persoonskamer geboekt. Bij aankomst op de kamer bleek dit helaas een 2-persoonskamer te zijn. Na een belletje naar de receptie kregen wij de mededeling dat er wel een bed bij geplaatst zou worden.Waar de 4e persoon dan moest slapen was onduidelijk. We zijn weer naar de receptie terug gelopen, hebben onze voucher laten zien waar op stond dat wij wel degelijk een 4 persoonskamer hadden geboekt maar kregen te horen dat het hotel vol zat en een dergelijke kamer dus niet voorhanden was. Tevens werd opgemerkt dat ze bij boeking via een agent niet kunnen zien uit hoeveel personen het gezelschap bestaat en werd gewezen naar onze reisagent....
Als oplossing werd aangeboden dat wij de eerste nacht in een gehandicaptenkamer konden overnachten (met 2 kleine bedden en eigenlijk bedoeld voor 2 personen) en de twee volgende nachten in een suite voor 2 personen met een sofa. Deze laatste suite lag op de begane grond, we keken uit op een heuvel dus weinig daglicht en op de sofa viel niet te slapen.
Voor deze 'oplossing' bracht Bacara ons ook nog € 150,-- dollar per nacht extra in rekening terwijl zij via onze reisagent al de betaling hadden ontvangen voor een 4-persoonskamer voor drie nachten.
Wij hebben onze reisagent geïnformeerd en na diverse mailtjes zijn de extra kosten ons uiteindelijk niet in rekening gebracht. Verder geen excuses, helemaal niets....
Dit dure hotel was de afsluiting van een 3 weken rondreis door de US en een hele flinke teleurstelling. Wij hebben Bacara al via een enquete per mail van onze ervaring op de hoogte gebracht maar ook hierop geen enkele respons ontvangen.

Wij vinden dit absoluut getuigen van geen enkele service naar gasten toe en zullen dit hotel aan niemand kunnen aanbevelen.

Datum van verblijf: augustus 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Wilhelmina64
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GuestRelations M, General Manager van The Ritz-Carlton Bacara, Santa Barbara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2014
Google-vertaling

Cher Wilhelmina64- Merci d'avoir pris le temps de partager vos pensées. Je suis très désolé que vous rencontrez de nombreux défis avant et pendant votre séjour. J'espère que nous aurons le plaisir de vous accueillir à nouveau.

Merci,

Kathleen Cochran
directeur général
Bacara Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 mei 2014

Dit hotel is een echte aanrader! Prachtige kamers (wij hebben een king room met garden view). Het zwembad is heerlijk en het personeel vriendelijk en zeer service gericht. Niks dan pluspunten! Ook de patio bij de kamer is heerlijk vertoeven. Wij hopen hier zeker nog eens terug te komen.

Datum van verblijf: mei 2014
Reistype: Reisde met familie
Bedank Elisa D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GuestRelations M, General Manager van The Ritz-Carlton Bacara, Santa Barbara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2014

Beste Elisa D Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen al uw feedback, ik hoop dat je een veilige reis terug naar huis moest.

Dank je wel,

Kathleen Cochran
General Manager
Bacara Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken