24 augustus 2017 beoordeeld

Kamers waren netjes en verzorgd. De aparte douche was fijn. Badkamer in goede staat. Bed was goed. Airco prima. WiFi viel regelmatig uit en traag. Motel zit aan lawaaiige weg waar 's nachts straatraces worden gehouden. Het gebrek van een zwembad, maar zeker geen ijsmachine was echt een tegenvaller. Ontbijt is slecht, gebakken eitjes verschrikkelijk.

Kamertip: Ver van de straat
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
daysinnyosemite, Public Relations Manager van Days Inn Yosemite Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Hallo, gewaardeerde gast!
Dank u voor het vergen van tijd om een beoordeling achterlaten op uw verblijf! We zijn blij dat we konden voor u en uw gezelschap.
Dank u voor ons heeft laten weten dat u genoten van de reinheid van onze pas gerenoveerde hotel en onze excuses dat het niet duidelijk was gemaakt tijdens uw verblijf dat we een ijsmachine, alsook wasserette hebben. We zullen werken aan dit voor al onze toekomstige gasten meer bekend te maken.
Nogmaals, hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij zijn blij dat we u had! Wij wensen u tot de volgende keer, gelukkig en veilig reizen! Dank u voor het kiezen van ons van het Days Inn!

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pas verbouwd motel met een schone moderne kamer. Alles aanwezig. Voldoende parkeerplaatsen en een 7/11 om de hoek.
Voldoende restaurants binnen 5 auto minuten. Zelfs een kleine gym aanwezig. Extra te vermelden dat de dames bij de receptie alle moeite doen om te helpen. Na 3 weken hotels viel hun hulpvaardigheid nog positief op.
Een aanrader na een lange dag in het yosemite park.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
daysinnyosemite, Public Relations Manager van Days Inn Yosemite Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2017

Hallo, Hans!
Merci voor taking tijd om te vertrekken van dit overzicht! Wij zijn altijd zo blij om te horen terug van onze gasten! Wij graag de feedback en gebruik het om te verbeteren!
Hans, wij zijn blij dat we krijgen om u te ontvangen en wij hopen dat we voldoen aan onze doelstelling voldoen aan al uw reizende behoeften! We hopen dat we laten van onze grote en consistente klanten service vaardigheden zien kunnen!
Wij wensen u tot de volgende keer, gelukkig en veilig reizen!

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een nacht doorgebracht. Het is een mooi en netjes motel. De kamer was ruim en schoon. Het ontbijt, net zoals bij de meeste motels in Amerika, is niet denderend. Maar je kan wat eten en drinken.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
daysinnyosemite, Public Relations Manager van Days Inn Yosemite Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2017

Hallo, Martijn!
Dank u voor de tijd neemt om uw verblijf met ons doornemen. We zijn zo blij te hebben gehoord terug van u.
Wij zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons en wij hopen dat wij de kans krijgen om u te ontvangen weer snel!
Wij wensen u tot de volgende keer, gelukkig en veilig reizen van al uw vrienden hier in de Days Inn. Bedankt, nogmaals, voor ons te kiezen!

12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn nieuw hotel met ruime kamers.
Heerlijk uitgebreid ontbijt! Alles modern ingericht.
Hele fijne dame bij de receptie die alles doet om het je naar de zin te maken, niets is haar te veel. Bedankt Veronica.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
daysinnyosemite, Public Relations Manager van Days Inn Yosemite Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2017

Hallo, Rolanda! Bedankt voor de geweldige recensie! Wij zijn blij dat onze receptie manager, Veronica, zo'n grote indruk op u maakte! We hopen dat u genoten van de rest van uw reis! Wij wensen u tot de volgende keer, gelukkig en veilig reizen!

12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van het begin tot het eind was alles hier super netjes! Personeel bij inchecken erg behulpzaam. Kamer ziet er behoorlijk nieuw uit en is helemaal schoon. Ontbijt perfect! Van alles wat te vinden en werd goed bijgehouden. Beste motel van onze rondreis!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner

Hallo, Radmer! Merci voor taking tijd uit uw dag te laten deze feedback. Wij zijn blij dat u genoten van uw verblijf met ons! Dank u voor de vriendelijke woorden en dank u voor uw gewaardeerde gast hier van Days Inn! Wij wensen u een gelukkig en veilig reizen!