Beoordeeld op 13 november 2017

De buurt voelde niet echt veilig aan. Veel zwervers en bedelaars.

De douche was erg krakkemikkig en het leek of je de aan en uit knop er zo vanaf trok. Ook de waterstraal was bar slecht. Hotelkamer had te weinig handige stopcontacten. Lampen met stopcontacten of aparte kastjes met stopcontacten en usb aansluitingen zouden handig zijn.
En de tv en het zenderpakket wat werd aangeboden was heel erg magertjes. Tv erg klein en alleen maar basiszenders.

Wel een ruime kamer met een beetje verouderde en minimalistische inrichting.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
AHobbs63, General Manager van Best Western Village Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2017

Het spijt me dat je niet van je verblijf hebt genoten.

Beoordeeld op 13 juni 2017 via mobiele applicatie

Nette kamer vriendelijk personeel en een fantastisch luxe ontbijt. Je kan je wafels en Pan Cake zelf maken verse Yoghurt en Fruit. En erg schoon vork mes lepel haal je uit een apparaatje. De omgeving vindt ik niet zo prettig beetje afgelegen en ga vooral niet eten bij MANCHESTER erg SMERIG maar hotel is een aanrader voor 1 Nachtje. Gratis Parkeren en Gratis Wifi

Datum van verblijf: mei 2017
AHobbs63, General Manager van Best Western Village Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2017

Dank u wel, we waarderen uw bedrijf en hopen dat u terug te komen de volgende keer dat u zich in de Verenigde Staten

Beoordeeld op 15 maart 2017

Na mijn 11 uur vlucht en 4 uur rijden was ik wel toe aan een overnachting. Dit was vooraf al geregeld bij het Best Western Village Inn hotel via Booking.com. Ik werd vriendelijk opgevangen en alle gegevens waren al bekend. Ik kon direct naar de kamer toe en de volgende ochtend kon ik vanaf vroeg alweer ontbijten. Het ontbijt was een luxe die bij de prijs in zat en was heel uitgebreid. Je kon van alles gewoon pakken of zelf nog maken.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Antwoord van management:Gereageerd op 17 maart 2017

Dank u, we zijn blij dat u een aangenaam verblijf gehad en vond het ontbijt. Wij hopen dat u weer terug.

Angela

Beoordeeld op 15 november 2016 via mobiele applicatie

Voor het geld hoef je het natuurlijk ook niet te verwachten maar dit was niet het beste hotel op onze reis. De kamers waren verouderd. Voor een stopcontact moesten we de lamp of de wekker uit het stopcontact trekken zodat we een vrij stop contact hadden om onze spullen op te laden. De bedden waren prima maar de kamer was verouderd. Buiten het hotel stonk het naar asfalt dat aan het smelten was, geen aangename geur. Het continentale ontbijt was prima, niet veel bijzonders. De kamer was wel erg schoon!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 13 oktober 2016

September 2016, 1 nacht in dit hotel verbleven.
Prima ligging, vlakbij de snelweg ( geen last van gehad) in de buurt genoeg mogelijkheden om te eten...en een Walmart dicht bij het hotel.
De kamers zijn wat verouderd, maar erg ruim, schoon en goede bedden....Prima dus.
Het ontbijt is super!! Heel veel keuze!

Kamertip: Kies een bovenverdieping
Datum van verblijf: september 2016