Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel met alle voorzieningen, maar erg duur voor aanvullende zaken als snacks, ontbijt, lunch en diner.
De dichtstbijzijnde plaats ligt 20 km verderop, dus daar rij je niet zomaar heen en dat voel je in je portemonnee.
Gelegen buiten het park en dat is ook jammer. Volgende keer boeken we een hotel in Wawona

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 26 juli 2016

Mooi gelegen lodge op 3 km vanaf de zuid ingang van Yosemite N.P. Goede restaurants, allen met een gezellig terras, mooi zwembad met bar, kamers prima in orde, hotel organiseert diverse activiteiten en van dinsdag t/m zaterdagavond wordt er op een aparte weide een heel originele BBQ georganiseerd mét muziek, boogschieten en roosteren van marshmallows....

Kamertip: Kamer met zicht op de tuin en het zwembad is het leukst.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 21 mei 2016

Dit is echt een prachtlocatie om Yosemite te bezoeken. Het hotel ligt slechts enkele kilometer van de zuidelijke ingang van Yosemite en is echt zeer mooi. De lobby van het hotel is een van de mooste die ik ooit gezien heb en de kamers zijn zeer netjes en mooi onderhouden. Er is een verwarmd buitenzwembad met Jacuzzi en een binnenzwembad, die altijd gebruikt mogen worden. Er is niets zo aangenaam als na een lange dag wandelen in Yosemite te ontspannen in de buitenjacuzzi.
We hebben hier echt genoten, Yosemite is abosut het mooiste park dat ik al bezocht heb in de VS en dit hotel is de perfecte aanvulling. Ik kan het echt iedereen aanraden. Het enige minpunt is dat je door de afstand tot het dichtsbijzijnde stadje toch min of meer verplicht bent om te eten in het hotel, en het eten was best duur. Ik zou geen problemen hebben om een hogere prijs te betalen voor het eten als het lekker eten was. Maar het eten is was middelmatig en gezien de prijs die je betaald zou ik het zelfs slecht durven noemen. Maar buiten de kwaliteit van het restaurant is dit hotel fantastisch goed.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 28 oktober 2015

De ligging van deze lodge is prachtig, doch de accommodatie zelf moet nodig gerenoveerd worden. De kamers stralen een bepaalde vermoeidheid uit en de vloerbedekking op onze kamer was meer dan versleten. Op enkele plekken had men zelfs de meest versleten plekken eruit gehaald en vervangen door een nieuw, los liggend stuk vloerbedekking waar we bijna over gevallen zijn. Voor een 4*-lodge mag dit gewoon niet gebeuren. Los van de kamers was verder alles prima in orde, alhoewel het naar onze mening niet de moeite waard is om te dineren in het Sierra restaurant: de sfeer is er een beetje stijf en het eten, dat gedeeltelijk overeenkomt met de kaart van het naastgelegen Jackalopes Restaurant, is duurder dan hetzelfde eten bij Jackalopes. Bij Jackalopes is het een stuk drukker, maar wel gezelliger. Leuke bar waar je nog kunt nahangen voor een afzakkertje. (we waren er in september 2014, doch ik kon alleen maar november 2014 aanklikken)

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 19 augustus 2015

Er is natuurlijk niet zoveel in Yosemite te boeken, maar Tenaya Lodge is prachtig en prachtig gelegen maar behoorlijk prijzig. Dag van aankomst gegeten in de pizzeria, dat was ronduit slecht. Niet professioneel (onderbezet), aangezien met veel vrije tafels wij nog lang moesten wachten op een middelmatige pizza voor een bovenmatige prijs. Zwembad is voor dit seizoen veel te klein, het was voortdurend overvol, jammer. De huisjes waren geweldig, evenals het omliggende bos.

Datum van verblijf: augustus 2015