Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Wat een ontzettend lieve familie die dit hotel runt met passie. We waren wat te vroeg aangekomen, maar dat was geen probleem voor de medewerkers. Binnen 15 min konden we onze kamer in, super schoon en verzorgt.
Niks is te veel voor deze mensen, vragen of alles oke is, je nog iets nodig hebt, enzv..

Aanrader, al is het alleen al voor het lieve, gezellige personeel

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 24 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel Kaiafas Lake heeft twee gezichten. Het ene is dat van een met heel veel liefde en zorg en inzet gerund hotel dat echter wat moeite heeft zich in de economische situatie van Griekenland op dit moment het hoofd boven water te houden. Dus er lekt wel eens wat, er zit wel eens wat los, er kraakt iets en je zult er wel eens iets vinden waarvoor je naar de receptie loopt om te vragen of het verbeterd kan worden. Dat is nu eenmaal zo en daar moet je even op voorbereid zijn: dan hoef je je er ook niet meer over op te winden.
Maar!!
De liefde waarmee de eigenaars en de extended family zich inzetten voor hun gasten, het mooie schone zwembad, de schattige huisjes, het heerlijke eten, de absolute heerlijke rust van deze omgeving staan borg voor een verblijf waar je met plezier op terugkijkt. Olympia is snel te bereiken, de eigenaar wijst je graag de weg, je wordt niet afgeleid door herrie en drukte van een stadje maar je geeft je over aan de frisse lucht, de warme gezonde bronnen van de omgeving, en de absolute lome rust van deze plek. Ga er eens een halve week of een week zitten en je voelt je hartslag weer rustig worden.

Ik ben hier vaak geweest met schoolgroepen en het speet ons telkens dat we er maar één nacht konden blijven. Dus hoog tijd voor een privé verblijf van, zeg, een dag of drie, vier met een paar fijne boeken! Een veilige, lieve plek, waar je er een familie bij krijgt.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

Op rondreis Griekenland in Kaiafas Lake hotel terecht gekomen. Was wel even zoeken want er bleek nog een hotel te zijn geweest ( failliet??) met deze naam. Eenmaal aangekomen meteen fantastisch ontvangen. Een fijne maisonnette familiekamer, WiFi, een heerlijk zwembad en prachtig uitzicht. Een heel hartelijke familie die dit hotel runt. Qua diner een keuze vlees of vis. Geen opsmuk maar verder heel goed! Wij vonden het value for money.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 1 mei 2016 via mobiele applicatie

Voor een nachtje is dit best een aardig hotel, maar voor een langer verblijf zou ik hier niet zo gauw heen gaan. Het staat ergens in het nergens. De eigenaar en de rest van de familie zijn erg aardig, spreken geen woord Engels, maar doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Aan de accommodatie mankeren allerlei kleine zaken, door ouderdom, achterstallig onderhoud of te hoge herstelkosten.
Zoals gezegd voor een nachtje is dit niet erg, maar voor een wat langer verblijf storend.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 6 april 2016

Wij hebben 1 nacht in dit hotel verbleven. De vorige reacties zijn zeer herkenbaar: vriendelijke mensen, goede kamers en lekker eten! Er is inderdaad wel niets cultuur in de buurt maar je kan er wel mooie wandelingen maken en ook de kust is niet zo ver van dit hotel verwijderd.

Datum van verblijf: maart 2016