“Pizzeria-Restaurant”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening ! Lekker brood en een soort tsasiki als hapje, een royale Griekse salade en de béste moussaka ever, dat alles overgoten met een lekkere witte huiswijn en een heerlijk gebakje na. En dat voor de belachelijke prijs van 23 euro voor 2 personen. Een aanrader.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vriendin hebben hier lekker gegeten. De prijs-kwaliteitverhouding is hier erg goed. Vooraf kregen we knoflookbrood met verse tzatziki van het huis. Ik had een beefburger met kaas en deze was prima, evenals de pasta van mijn vriendin.
Van het huis kregen we daarna nog een glas typische Griekse likeur. Heerlijk!

11 juli 2017 beoordeeld

onvriendelijk ontvangen. voorgerecht waren gehaktballetjes inclusief geen saus. de ikea-balletjes zijn beter

Nirikos K, Ιδιοκτήτης van Nirikos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2017

Dear sir!

I am very sorry but you have done A BIG MISTAKE!!!!!I cant understand why you are writing that!
Fistly, in our restaurant the last 3 days NOBODY had a plate of meat balls.
Secondly it was only meat balls that you had???, where is your kritik for the other foods???
And thirdly , which is the most important , i must let you know that we ALWAYS use ONLY FRESH MATERIALS , and some of them are from the gardens of our neigbourhoods! Ikea serves frozen, so please let me tell you that you have no idea about good and fresh food!!!

THANK YOU!!

7 juni 2017 beoordeeld

Vanavond hier gegeten met twee
Een echtevaanrader qua prijs en kwaliteit
Komen hier zeker terug
Vooraf gratis knoflookbrood met tzatziki
Als toetje gratis specialiteit gebak

12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al in meerdere vakanties hier gegeten. De menukaart bestaat niet alleen uit pizza maar ook gerechten uit de Griekse keuken. Lekker eten, goede kwaliteit en bijzonder vriendelijk. Altijd iets lekkers na wat bij de service hoort.

Reizigers die Nirikos bekeken, bekeken ook

Lefkada, Ionische Eilanden
Chortata, Apollonii

In Nirikos geweest? Deel je ervaringen!