• Zwembad
Rush Creek Lodge
Yosemite Inn(Mariposa)
Gratis annuleren tot 25/07
  • Zwembad
Miners Inn Motel(Mariposa)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
  • Inclusief ontbijt
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Mariposa Lodge(Mariposa)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 221 per nacht.

Red Bud Lodge(El Portal)
TripAdvisor
14 april 2018 beoordeeld

Een nacht verbleven met kinderen. Ruime kamer en badkamer, netjes, maar erg verouderd. Schitterende ligging. Erg onvriendelijk onthaal. Dit hotel kies je best enkel omwille van de ligging. Geen gebruik gemaakt van het zwembad.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
25 november 2017 beoordeeld

Afgelopen zomer verbleven in Yosemite Cedar Lodge. Laat ik beginnen met het positieve, de ligging van het hotel is perfect. Het ligt net buiten de ingang van het park, maar het is prima aan te rijden. Let wel op: vertrek heel vroeg naar het park, wegens drukte sta je anders heel lang vast voor de ingang. Wij hadden onze wekker om 06.00 gezet en zaten rond 06.30 in de auto naar het park en dat was goed te doen qua drukte. Verder was ik met een groep vrienden geweest (allemaal studenten), dus wij hoefden geen luxe kamer. Wij vonden de kamer prima, hadden goede airco (wat nodig is in de zomer) en zaten dichtbij het zwembad. Kamers zijn basic, maar wij verlangden dan ook niks meer dan dat. Verder kan je lekker eten in het restaurant bij het hotel (reserveer wel van te voren want het is niet heel erg groot en je kan nergens anders in de buurt eten, dus het is onwijs druk daar).

De prijzen voor het eten vonden wij erg duur. Omdat er in de buurt weinig anders te vinden is, kunnen zij dus hoge prijzen vragen en daar maken zij goed gebruik van. Ook de prijzen voor internet zijn duur! En dan heb je nog slecht internet ook. Als je hier komt, kun je je beter voorbereiden op een dagen zonder internet want bij ons was dat een drama en onwijs duur. Als ik het me goed herinner betaal je ook per 24 uur. Dat is natuurlijk heel slim, want je spendeert al gauw de hele dag in het park dus heb je weinig aan de 24 uur.

Kortom, goede ligging van het hotel en de sfeer resulteren bij mij in een goede beoordeling. Maar de prijzen en het internet zorgen ervoor dat het geen top is.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De logde ligt een 20 minuutjes buiten het park.
De check in was precies tegen de goesting van de jonge manspersoon achter de balie. Iedere vraag was er eentje te veel, ten minste dat gevoel hadden we toch.
De kamer zelf was ok maar kan beter. Een pluspunt zijn de terrasjes achter de kamers en het “strandje”. Aan dit strand hebben we heerlijk kunnen genieten van de rust tijdens onze picknick. Dat was een zalig moment.
Een tip, eet niet in het restaurant maar haal even verderop een pizza of doe wat boodschappen in het kleine (prijzige) winkeltje (beide richting het park). De prijzen in het restaurant zijn gewoon veel te hoog. Bijkomend minpunt: al het personeel, behalve die van de balie zelf, spreken amper Engels.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
3 oktober 2017 beoordeeld

Ruime kamer met alle basics die nodig zijn, maar niet meer dan dat. Op een tiental minuutjes rijden ben je bij de ingang van Yosemite National Park, heel gemakkelijk. Het restaurant dat aan het hotel grenst (niet het buffetrestaurant) is ook een aanrader: goed ontbijt en avondeten met vriendelijke bediening.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder groot en druk resort. Wel goed gelegen voor een bezoek aan Yosemite. Ruime parking voor de deur. Onze kamers waren in gebouw achteraan gelegen, waardoor we een aantal trappen moesten doen met onze koffers. Geen gratis wifi, en betalende eerder duur. Behoorlijk (betalend) Ontbijtbuffet

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden