31 augustus 2017 beoordeeld

Prijzig hotel voor hetgeen je krijgt. Kamer netjes maar bedden slecht, airco maakt heel veel herrie en blaast daarbij de gordijnen bijna van de roede. Geen bereik met je telefoon ( geen internet, tot daar aan toe in een afgelegen gebied). Douchekop niet goed, water Iiep er langs de zijkant uit in plaats van in stralen uit de douchekop.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 dagen in cedar lodge. Als uitvalsbasis voor yosemite zoals iedere toerist hem zal boeken vermoedelijk. De aantrekkingskracht van het park (ingang op 15 minuutjes rijden) zal de reden zijn dat het hotel eruit ziet zoals het eruit ziet.

Vooropgesteld: het is er schoon. Niet onbelangrijk. De kamer heeft prima afmeting en een ronduit grote badkamer. Er is een super relaxt strandje aan de Merced river met stoeltjes, echt perfect afkoelen na een hete dag in het park.

Dan de mindere punten. De douchekop hing zo ongeveer op mijn navel, dus lekker douchen is er niet bij. Verder een mij onbekend systeem met een kraan die naar alle kanten open kon, maar op elke denkbare stand hetzelfde zielige straaltje produceerde. Schril contrast met de vlotlopende merced op je doorstep... Kamer is verder nogal gedateerd, van aankleding tot faciliteiten tot sanitair. En de in andere reviews genoemde vriendelijkheid bij het inchecken had inderdaad allemaal wel wat sympathieker gekund. Wel lekker snel proces, zowel bij in- als uitchecken, dat dan weer wel!

Meest verdrietige ervaring was wel het aanpalende restaurant. Punt is: je kán feitelijk weinig anders dan daar eten. Je zit toch in een uithoek. Het eten is snackbar niveau at best, en dan ben ik genereus en zal de goede snackbar zich in zijn hemd gezet voelen. De eerste dag maar voor de burger gegaan, dacht dat daar weinig mis mee kon gaan. Vroeg een medium, kreeg rood. Zaten frieten bij die waren koud - na hierover een opmerking te hebben gemaakt nam de vriendelijke serveerster wel een nieuwe warme portie mee, maar ik had al meer dan genoeg. Mijn vrouw trof het niet veel beter met een fish & chips waarbij beide componenten eender smaakten. De tweede dag had ik een steak - was niet doorheen te kauwen: had wellicht niet om rood moeten vragen. Nu maar om mashed potatoe gevraagd: daar gooien ze dan weer een of andere room/crème overheen. Mijn vrouw nam 2 voorgerechten als hoofd: kipsate en vitello tonato. Die smaakten matig, saté was ok tonato was flauw, smaakloos en niet mals. Proteïnen zaten goed met ruime hoeveelheid vliegen in de eetzaal. Als je dan toch nog $60 betaalt denk ik dat je toch beter elders kan proberen.

Dit was een vrij matige ervaring en dan ben ik voorzichtig... Samengevat: niet veel verwachten, lekker eten niet te belangrijk te vinden en het hotel gewoon als een slaapplek beschouwen met kort ritje naar yosemite, dan zit je goed.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, net een klein vakantiepark. Kamers een beetje verouderd maar wel netjes. Eten in de bar was oké en niet te duur. Ik zou echter aanraden om te picknicken. Over heel het domein staan bankjes en barbecues onder bomen en in prieeltjes. 'S avonds zijn deze verlicht. In de lobby kan je de basisbenodigdheden aankopen. Iets verderop is ook een kleine supermarkt. In de kamer kan je koffiezetten en de temperatuur is ideaal om buiten te ontbijten.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de beoordelingen hadden we er een hard hoofd in.
Maar wat werden we aangenaam verrast.
Prachtige kamer.
Heel schoon.
Mooi buiten en binnenzwembad.
Goede voorzieningen op het terrein en goed gelegen ten aanzien van Yosimiti.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht overnacht nadat ons hotel in Mariposa dicht was door de bosbranden. De overnachting is wat aan de prijzige kant, maar als je het met de prijzen rondom Yosemite vergelijkt valt het mee.

Tijdens de check-in konden ze onze boeking niet vinden, terwijl we deze toch via een zeer bekende boekingssite hadden gereserveerd. Uiteindelijk toch opgelost. Kamer gekregen aan de achterkant van het complex. De kamers ogen wat verouderd door het gebruik van grote houten meubels. Alles zag er wel schoon uit en daar hebben we dan ook niks op aan te merken. Goed bed en een airco die de kamer goed cool kan houden. Uit de douche kwam wel een miezerig straaltje waardoor het voor mensen met lange haren haast onmogelijk is om je haar te wassen.

's avonds gegeten in het restaurant/snackbar. Niet bijzonder, maar ook niet vies en goed van prijs.

Hetgeen wat wij wel jammer vonden was dat alle stoelen, die buiten op het complex stonden, kapot waren. Hierdoor kon je niet lekker buiten zitten en wij vinden dat het hotel gewoon nieuw meubilair daarvoor moet aanschaffen.

Bij de receptie hangt al een briefje met daarop de dat Wi-Fi erg langzaam is omdat het een satellietverbinding is. Daarnaast is er een verbod op het gebruik van YouTube, Amazon, Netflix en een VPN-verbinding. Dus wij begrijpen niet zo goed dat mensen dit zouden kopen voor $9 per 12 uur per apparaat, dus hebben wij dit uiteraard ook zelf niet gedaan.

Houdt er wel rekening mee dat je met je eigen mobiele telefoon geen/haast geen verbinding hebt door het bergachtige gebied.

Het ligt op 8 miles van de Yosemite gate. Ontbijt hadden wij al elders gekocht en in de koelkast bewaard.

Gezien de ligging zeer gunstig voor een bezoek aan Yosemite!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner