Beoordeeld op 10 augustus 2015

We werden zeer, zeer onvriendelijk ontvangen. De man was ongeïnteresseerd en bot.
Het hotel ligt ongeveer 20 minuten van Yosemite af, dus de locatie is top.
In de omgeving is naast Yosemite echt niets te doen (voor 's avonds). Maar omdat wij dit wisten hebben we ons avondeten vooraf ergens anders gekocht. Er is op de weg naar het hotel toe wel een hele kleine supermarkt.
De kamer was ouderwets en muf.
Gelukkig waren we er maar 1 nacht en was het hotel puur om in te slapen!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 3 augustus 2015

Hotel ligt op een goede locatie voor een bezoek aan Yosemite. De kamers zijn ruim genoeg, maar vond het niet echt schoon. Betwijfelde of we wel schoon beddengoed hadden. Restaurant gewoontjes, maar niet slecht. Betalen voor WiFi. Personeel zeer gereserveerd, ook in restaurant.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 2 augustus 2015

Mooi gelegen met zwembad. Je kan buiten Pieck Nick doen en dat maakt het aangenaam. De kamers zijn niets bijzonders, en doorsnee kamer in een doorsnee motel. Het is er wel voldoende rustig qua verkeer. Je ligt wät weg van de weinig bereden hoofdstraat.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 25 juni 2015 via mobiele applicatie

Ronduit slecht...eerst en vooral al ouderwets,stoffige inkom, onverzorgd zwembad.kamer:ruim maar stoffig en oud,niet proper,tafel was niet gepoetst,gaten in laken en er liep plots zelfs een kakkerlak over het laken,heb geen oog dicht gedaan!nooit meer

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 23 juni 2015

Personeel onvriendelijk, ongeïnteresseerd en zelfs bot, extra betalen voor WiFi die het niet doet, versleten beddengoed, basic kamer, donker en zeer beperkt uitzicht. Enig voordeel is locatie ten opzichte van Yosemite NP.

Kamertip: Kamers aan de achterkant zijn erg donker
  • Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden