14 juni 2015 beoordeeld

zeer vriendelijke ontvangst, heel mooie en ruime kamer. Hier was ook geen ontbijt inbegrepen maar ze bieden dit aan in hun restaurant waar je wel meer dan voldoende krijgt voor je geld. Het restaurant was ook zeer goed voor hun diner. Eten is zoals gans de westkust door wel aan de prijzige kant maar hier konden wij er ons nog best mee vinden omwille van ruime buffetten zowel bij ontbijt als diner.

Kamertip: probeer kamer aan de voorzijde te krijgen, zo heb je een prachtig zicht op de natuur voor het hotel
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
cedar002, Manager van Yosemite Cedar Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2015

Thank you for your comments

2 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het terrein ziet er erg leuk uit eenmaal binnen vonden wij de kamers wel wat ouderwets uit zien. Wel lekker dicht bij Yosemite entrance. Restaurant bij het hotel niet bijzonder maar goed te doen. Wel erg ouderwets was betalen voor je wifi!

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
9 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverzorgd personeel bij receptie en de vriendelijkheid straalde er niet vanaf. Internet tegen betaling $10 per 24u en dan ook nog eens erg sloom. WiFi tegen betaling is echt niet meer van deze tijd! Geen magnetron op de kamer en geen supermarkt in de omg waardoor je aangewezen bent op het bijbehorende restaurant. Ook hier was men niet vriendelijk. Restaurant deed wat smerig aan. Binnen en buiten zwembad erg gedateerd en nodigt niet uit om een baantje te trekken.
Vrijwel alles op het complex is tegen betaling en niet bij de kamerprijs inbegrepen. En dan ook nog eens erg duur!!

Hotel is wel gunstig gelegen tov het park. Wij keren hier in ieder geval niet terug!

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
28 april 2015 beoordeeld

Het hotel ligt vlak bij het Yosemithe Park.
De kamers zijn vrij donker, door de inrichting, de kleine ramen en de veranda.
Verwarming/koeling nogal luidruchtig. Auto kan voor de deur worden geparkeerd.
Kamers zijn schoon, bedden goed en badkamer ruim genoeg (voor twee personen)
Er is een koelkastje en koffiezetapparaat.
WiFi is duur en onbruikbaar. GSM dekking is slecht. Dus geniet van de natuur en vergeet E-mail een paar dagen.
Benzine is verkrijgbaar in El Portal, maar ze vragen wel de hoofdprijs.
We hebben gegeten in het restaurant, goed en betaalbaar.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
11 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Charmant hotel met mooi zwembad. Kamers zijn oud maar ruim en proper. Goede locatie naar yosemite. Personeel niet erg behulpzaam. Geen gsm bereik en (veel te traag) internet kost 10 $ per nacht. Wat toch wel een serieuze domper was als je na acht uur rijden even je makl wilt checken.

Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden