25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot hotel met meerdere gebouwen, wij hadden geen rivierzicht maar hebben dat ook niet echt gemist, te veel om te zien daar, er is een restaurant en een pizzeria daar hebben we het verder maar niet over bbbrrrr, het ontbijt kost 18€ wij hebben zelf ontbijt gemaakt. De WiFi kost 10 €voor 2 toestellen 24 uur nouja hop. Geen echte hoogvlieger dit hotel het grote voordeel is dat je binnen 5 minuten in yosemite bent

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte ontvangst bij het inchecken. De jongeman gaf ons weinig tot geen informatie. De medewerkers van de balie zijn ook de caissières van het winkeltje. Bij beide moet je lang wachten en staan talloze medewerkers ogenschijnlijk niets te doen. Ook spreken zij onderling Spaans terwijl zij Engelstalige klanten helpen. De kamer was ruim (met een keukentje en uitzicht op de rivier) en schoon. De badkamer had een bubbelbad. Op het terrein is verder niets te doen en er zijn ook geen bezienswaardigheden of eetgelegenheden in de buurt (afgezien van het nationaal park en de pizzeria en restaurant op het terrein zelf). Al met al was de kamer goed maar de rest een beetje teleurstellend.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is oud en versleten en daarbij ook nog eens vuil. Het eten is absoluut niet lekker en we konden even in de keuken binnen kijken en dit zag er ranzig uit. Ook het personeel was niet zo vriendelijk en was niet begaan met de gasten. Wij zouden hier 2 nachten moeten verblijven maar hebben ons voor de tweede nacht een ander hotel gezocht omdat we geen veilig en een onprettig gevoel hadden bij dit hotel!

Verbleef: september 2017, reisde met familie
1 september 2017 beoordeeld

Buiten dat het hotel boven verwachting voldeed aan onze wensen zoals de grote van de kamer, een keukentje inclusief koelkast en magnetron en uiteraard airco en zelfs een open haard werden we in de badkamer nog eens verrast met een bubbelbad waar je zo met 4 personen in kon badderen.
Verder was er bij ieder gebouwencomplex een apart zwembad niet zo groot maar voldoende om even lekker op te frissen.
Enige nadeel vindt ik de communicatie, geen bereik met je GSM en geen gratis WIFI en dat had wat mij betreft wel gemogen.
Was wel verkrijgbaar voor 10€ p/d vond ik aan de hoge kant aangezien dat deze ook niet erg snel was.
Het uitzicht was fenomenaal vanaf het balkon, kortom zeker voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
23 augustus 2017 beoordeeld

Prima plek om Yosemite te bezoeken. Restaurant beperkt op park. Benzinestation even verderop biedt nodige boodschappen. Prettig dat je er kan koken. Kamer met 2 double beds voor gezin prima. Fijn balkon aan rivierzijde. Zwembad klein en niet heel schoon maar prettige verkoeling.

Kamertip: 1th floor, sequoia was prima
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie