“Verblijfplaats om Yosemite te bezoeken”
Beoordeling van Yosemite View Lodge

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Yosemite View Lodge
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in El Portal
9 augustus 2017 beoordeeld

Kamer was basic maar in orde - wij lagen aan achterkant, tegen de rivier. Dit was een leuk uitzicht. de kabbelende rivier hoorde je wel 's nachts, maar dit woog niet op tegen het mooie uitizcht. We hadden ook een bubbelbad - leuk!

Restaurant was ook dik in orde, zeer vriendelijke bediening. De pizzeria in het domein was lekker en veel, maar voor de gezelligheid moet je 't niet doen.

Schandalig vonden we dat WIFI enkel verkrijgbaar was aan 10USD per 24u, en dan was de kwaliteit nog bedenkelijk. De kamers waren al niet goedkoop, en dan, in deze moderne tijd, nog WIFI aanrekenen aan 10USD/24u, kan écht niet!

Zwembaden zijn OK - voldoende gratis parking beschikbaar - leuk klein winkeltje voor voedingswaren & souvenirs

Kamertip: Vraag kamer met uitzicht op rivier
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie

3 augustus 2017 beoordeeld

Het enigste dat goed is aan het hotel is dat het bij de ingang van het park is en de pizza die je kan eten op het terrein en eten langs de rivier. Kamer was vies en veel kapot. Bij de receptie werden we niet serieus genomen. Het personeel was onaardig en niet geïnteresseerd. Het kon ze allemaal niet zo veel schelen.

Kamertip: Spaar voor een hotel in het park.
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
1 augustus 2017 beoordeeld

Wil je vanaf deze zijde Yosemite park bezoeken en overnachten dan is er weinig anders dan voor het Yosimite view lodge of het iets lager gelegen Ceder van dezelfde eigenaar te gaan. De plek is uitstekend. Aan de Merced rivier en vlak voor ingang park en daarmee zijn alle positieve punten benoemd....

De hotelkamers zijn outdated, de vloerbedekking smerig, de airco heeft het geluidsniveau van een tractor uit 1932. Normaal licht kan er niet aan en het is er zo gehorig dat je de buren naar het toilet kan horen gaan. Over de restaurants zijn door anderen al genoeg geschreven ik sluit mij daarbij aan.

Aan het personeel is te merken dat de exploitant in een luxepositie zit. Mocht ik mijn carriere een andere draai geven dan begin ik een hotel met restaurants naast Mountain View Lodge. Tot die tijd ben je de pineut en betaal je veel te veel voor veel te weinig.

Kamertip: Een goede kamer is er niet
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 1 nacht. Het is hier goed voor 1 nacht. De kamer is wat ouderwets maar alle voorzieningen zijn aanwezig. Het was jammer dat er schimmel op de voegen zaten. Het restaurant is goed en het personeel is vriendelijk.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
31 mei 2017 beoordeeld

Er zijn een aantal voorzieningen: restaurant, pizzeria, winkel (voeding, geschenken, souvenirs), en een wasserij. Daarnaast zijn er ook een binnenzwembad en een jacuzzi. De lodge heeft grote kamers met een kitchenette, maar de kamers vertonen toch wel enkele tekenen van slijtage. De kwaliteit van het restaurant is goed, maar het is vrij prijzig. De grootste troef van deze lodge is echter haar ligging op slechts 3 km van de ingang van het Nationaal Park en is daardoor een aanrader.

Kamertip: Vraag een kamer in de buurt van de centrale voorzieningen.
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een nacht verbleven met mijn gezin. Locatie is perfect want bij de ingang van het park. Maar het personeel is totaal niet vriendelijk of behulpzaam. Zeker omdat ik Amerikaanse vriendelijkheid gewend ben vond ik het zeer tegenvallen. Informatievoorziening is slecht, betalen voor WiFi ($10,- per 24 uur voor 2 toestellen). Daarnaast is het ontbijt ook erg duur.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie nachten in deze lodge doorgebracht. De kamers zijn groot en comfortabel. De badkamer zou een restyling kunnen hebben. Een toilet op "kinderhoogte" en een bad waar geen enkele stang enig houvast kan bieden. Niet handig voor oudere gasten. En belangrijkste: veel te duur. Highway robbery

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van El Portal in overweging
op 8,2 km afstand
569 beoordelingen
op 39,6 km afstand
Best Western Plus Yosemite Gateway Inn
Prijzen weergeven

In Yosemite View Lodge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Yosemite View Lodge

Adres: 11136 Highway 140, PO Box D, El Portal, CA 95318
Locatie: Verenigde Staten > Californië > El Portal
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis parkeren Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in El Portal
Prijsklasse: € 87 - € 203 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Yosemite View Lodge 2.5*
Aantal kamers: 335
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Ctrip TA, TripOnline SA, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Yosemite View Lodge met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Yosemite View Hotel El Portal
Yosemite View Motel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?