Beoordeeld op 3 augustus 2017

Het enigste dat goed is aan het hotel is dat het bij de ingang van het park is en de pizza die je kan eten op het terrein en eten langs de rivier. Kamer was vies en veel kapot. Bij de receptie werden we niet serieus genomen. Het personeel was onaardig en niet geïnteresseerd. Het kon ze allemaal niet zo veel schelen.

Kamertip: Spaar voor een hotel in het park.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Wil je vanaf deze zijde Yosemite park bezoeken en overnachten dan is er weinig anders dan voor het Yosimite view lodge of het iets lager gelegen Ceder van dezelfde eigenaar te gaan. De plek is uitstekend. Aan de Merced rivier en vlak voor ingang park en daarmee zijn alle positieve punten benoemd....

De hotelkamers zijn outdated, de vloerbedekking smerig, de airco heeft het geluidsniveau van een tractor uit 1932. Normaal licht kan er niet aan en het is er zo gehorig dat je de buren naar het toilet kan horen gaan. Over de restaurants zijn door anderen al genoeg geschreven ik sluit mij daarbij aan.

Aan het personeel is te merken dat de exploitant in een luxepositie zit. Mocht ik mijn carriere een andere draai geven dan begin ik een hotel met restaurants naast Mountain View Lodge. Tot die tijd ben je de pineut en betaal je veel te veel voor veel te weinig.

Kamertip: Een goede kamer is er niet
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 1 nacht. Het is hier goed voor 1 nacht. De kamer is wat ouderwets maar alle voorzieningen zijn aanwezig. Het was jammer dat er schimmel op de voegen zaten. Het restaurant is goed en het personeel is vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 31 mei 2017

Er zijn een aantal voorzieningen: restaurant, pizzeria, winkel (voeding, geschenken, souvenirs), en een wasserij. Daarnaast zijn er ook een binnenzwembad en een jacuzzi. De lodge heeft grote kamers met een kitchenette, maar de kamers vertonen toch wel enkele tekenen van slijtage. De kwaliteit van het restaurant is goed, maar het is vrij prijzig. De grootste troef van deze lodge is echter haar ligging op slechts 3 km van de ingang van het Nationaal Park en is daardoor een aanrader.

Kamertip: Vraag een kamer in de buurt van de centrale voorzieningen.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

Hier een nacht verbleven met mijn gezin. Locatie is perfect want bij de ingang van het park. Maar het personeel is totaal niet vriendelijk of behulpzaam. Zeker omdat ik Amerikaanse vriendelijkheid gewend ben vond ik het zeer tegenvallen. Informatievoorziening is slecht, betalen voor WiFi ($10,- per 24 uur voor 2 toestellen). Daarnaast is het ontbijt ook erg duur.

Datum van verblijf: mei 2017