“Top tent, top locatie”

Blue Garden
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Restaurants in Olympos
Keukens: Mediterraan
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Greek salad+typische Griekse gerechten. Leuk om typisch Grieks eten te proberen. Het was het begin van het seizoen want de zaak was pas 2 dagen open. We waren dan ook de enigen. De eigenaar vertelde veel over de historie van Olympus en een aantal omliggende plaatsen. Vanuit het restaurant heb je overigens ook een prachtig uitzicht over de bergen en de zee

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje op een mooie plek waar je heerlijk kan eten en drinken voor weinig geld met als gastheer nikkos,
Nikkos drinkt graag met elke klant na het eten het heilige water (holy water) zegt hij dan.
Een zeer vriendelijke gast heer die graag een drankje met je drinkt en een sigaretje met je rookt.
Zeker een aanrader!!!

21 juni 2017 beoordeeld

Nikos ( eigenaar) laat je ongevraagd kennismaken met de Griekse keuken. Je houdt van de metzes of je houdt er niet van. Nikos maakt dat je ervan houdt! Hij kan smakelijk vertellen over het Nederlandse eten ( Vietnamese loempia's met rode saus en patat). Je krijgt het drinken en de afscheidsborrel gratis. De 2de keer dat ik er was heb ik daar moussaka gegeten en dat kan ik iedereen aanraden. Maar alleen al voor de verhalen van Nikos kan ik dit restaurant bij iedereen aanbevelen. Look, listen and learn!

19 juni 2017 beoordeeld

De gastheer Nikos kan zijn klanten goed bezig houden. Hij kan mooie verhalen vertellen en maakt met iedereen een babbeltje. Een prachtig uitzicht vanaf het restaurant.
Ik heb een heerlijke tapas schotel, op aanraden van Nikos, gegeten.
Hij zit niet echt in de looproute van Olympos maar weet de klanten wel binnen te halen.

28 september 2016 beoordeeld

Eten in de blue garden is echt een ervaring. Heerlijke hapjes en een zeer gastvrij ontvangst. Eigenaar Nikos is een echte gastheer!

Reizigers die Blue Garden bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Blue Garden geweest? Deel je ervaringen!