“Lekker eten met prachtig uitzicht”
Beoordeling van Edem Garden Restaurant

Edem Garden Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Olympos
31 mei 2018 beoordeeld

Alles is prima hier. Het eten, de bediening, het plekje, het uitzicht. En Tula is een geweldige gastvrouw.

27 mei 2018 beoordeeld

Na een flinke hike door het traditionele dorp Olympos is het hier heerlijk op adem komen bij Toula, de vriendelijke eigenaresse. Wij hebben hier lekker gelunched, genietend van het fantastische uitzicht. Probeer de plaatselijke Makarounes, de griekse, handgemaakte macaroni.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk kunnen eten en super lekker sinaasappelsap gedronken! Zeker een aanrader. De bediening was ook zeer vriendelijk en een super uitzicht!.....

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn voor het eerst op Karpathos. Natuurlijk ook het bergdorpje Olympos bezocht.
Prachtig bijzonder plaatsje.
Gegeten bij Edem Garden Restaurant. Prachtige locatie met mooi uitzicht!
Het eten was heerlijk en zeer vriendelijke bediening.
We kregen na een heerlijk bordje Makarounes (vers gemaakt) ook nog een gratis nagerecht. Heerlijke deegbolletjes met honing en kaneel.
Zeer smakelijk.
Echt een aanrader!

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen al 5 jaar op dit heerlijke eiland en gaan elk jaar 1x naar olympos, we doen altijd een hapje en drankje bij onze griekse vriendin toula, heerlijke griekse gerechten, zo gastvrij en vriendelijk, vanaf haar terras een prachtig uitzicht op olympos....hier moet je zeker even binnen stappen als je in olympos bent

Reizigers die Edem Garden Restaurant bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Edem Garden Restaurant geweest? Deel je ervaringen!