23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier twee nachten geslapen. De kamer was zeer eenvoudig, zonder koelkastje en airco. De handdoeken waren grauw en totaal versleten. Er zaten scheuren in het beddengoed. Het personeel was niet echt vriendelijk op de kamerjuffrouw en de kokkin die de ommeletten bakte na. Het ontbijt was zeer karig. De menue keuze was met 4 gerechten wel heel erg beperkt. De toegangswegen naar de kamers waren catastrofaal. Zelfs met een 4 weel drive nauwelijks te berijden. Er werden ook totaal geen activiteiten aangeboden. We reizen nu twee weken door Costa Rica, maar dit was wel het aller slechtste wat we aan lodges hebben mee gemaakt.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
RinconcitoLodge, Director de Recepción van Rinconcito Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Good morning
Dear Customer;

Thank you for taking the time to write such a detailed review. All your comments are essential to improve our service. We will make sure that your complaints are passed on to everyone. On the other hand, I personally supervise them to be fulfilled.

17 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is met de auto (of taxi voor $30) in ongeveer 40min vanaf Liberia te bereiken via een behoorlijk hobbelige weg met losliggende stenen en veel bochten. Het hotel ligt erg afgelegen van de bewoonde wereld maar heeft als enorm voordeel dat het slechts op 20min rijden ligt van het nationaal park.

De kamer was ruim en redelijk schoon. Ongedierte werd bij aankomst direct weggehaald. Het water was heel lekker warm. De stroom (en het water) was wel 1x tijdelijk in de ochtend uitgevallen. Het complex ziet er verder mooi uit, de hangmatten zijn relaxed en in de avond kun je de mooiste sterrenhemel zien. Het zwembad had helaas troebel bruin water. Met de voeten erin was afkoelend.

Ontbijt en avondeten kan enkel in buffetvorm op het complex zelf. Het is niet het beste eten van CR maar op zich prima. Wel gek dat je meteen een bonnetje krijgt na je toetje...

Het personeel is afstandelijk en langzaam. Ze helpen goed mee met het boeken van de tours, alhoewel je er wel rekening mee moet houden dat er allerlei extra's (zoals entree van het park) bijkomen. De gezellige sfeer ontbreekt een beetje.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
5 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij ontvangen met een drankje. Ligt in the middle of nowhere, maar toch niet ver van Liberia. En vlakbij NP. Mooi schoon huisje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten in restaurant is ook prima. Kortom goede verblijfplaats.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
9 augustus 2015 beoordeeld

Wij zijn en paar nachten in deze lodge geweest. Bij het eten was er een bijzonder aardige ober die ons heel veel tips heeft gegeven en onze dochter van 15 die ziek was, verwend heeft met goede sapjes.
De lodge ligt rustig, om er te komen moet je over onverharde wegen, maar de plek is echt bijzonder.
Porties eten waren wel wat aan de beperkte kant.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
4 augustus 2015 beoordeeld

Rinconcito is mooi gelegen in de buurt van het nationaal park Rincon de la vieja. Let wel : het hotel ligt in the "middle of nowhere" en is eigenlijk alleen maar te bereiken met een 4X4 - voorzie je op een voorraadje van een en ander want de dichtstbijzijnde winkel is 40 min. rijden. De bungalows zijn geschakeld, basic ingericht en proper. Vanuit het domein kan je een mooie wandeling in het eigen park maken. Er is mogelijkheid om de omgeving te paard te verkennen. Er is een buitenzwembad met ligzetels en de tuin is mooi verzorgd. In het restaurant (er is gewoon geen andere optie) kan je eenvoudige maaltijden verkrijgen aan een redelijke prijs. Van op de parking en van in de tuin zie je bij helder weer de mooiste sterrenhemel die jein jaren hebt gezien. De bediening is afstandelijk maar eerlijk - onze verloren portefeuille werd nagestuurd met de laatste eurocent er in. (prijzen van transfers - bvb naar ingang nationaal park zijn buitensporig)

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner