Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.120)
Beoordelingen filteren
1.121 resultaten
Waardering van reizigers
624
308
126
43
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
624
308
126
43
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.121 beoordelingen
14 oktober 2014 beoordeeld

We hebben hier wen prima verblijf gehad maar de weg er naartoe is echt vreselijk. Anderhalf uur schudden over een moeilijk begaanbare weg. Toen we er aankwamen waren we heus wel blij met wat we aantroffen. Het eten was oke niet heel goed maar ze zitten ook erg afgelegen.
Nadat we gebruik hadden gemaakt van de wasservice hebben we een fout gemaakt door het bij de uitcheck te laten brengen en zijn alle partijen het vergeten. Niet zo handig van ons geef ik meteen toe. Helaas hebben we de hele vakantie achter de was aangebeld. Elke keer zou het naar het volgende hotel worden gestuurd maar steeds gebeurde het niet. Het laatste hotel ging zeker lukken zeiden ze nog maar ook daar kwam niks. Zelfs na thuiskomst meerdere keren gebeld en gemaild en ze zouden het gaan regelen maar nu krijgen we zelfs helemaal geen antwoord meer. Heel teleurstellend en een slechte service. Heel ontevreden over de manier van omgaan.

  • Verbleef: februari 2014
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Floortje J
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Blue River R, Owner van Blue River Resort & Hot Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2014
Google-vertaling

We very much appreciate when clients take the time to review us and are so glad you had a good time. We take great pride in what has been created from wilderness and read everyone’s comments carefully. Though we prefer to let our reader’s judge for themselves, sometimes I feel compelled to reply. So, just so that everyone is aware, the green that so some people have commented about is a natural feature of the hot springs that is also natural disinfectant for the skin. Our hot springs are truly special. The water bubbles up from the ground nearby completely clear. One of the mineral attributes in the water is un-dissolved copper. However, exposure to air causes the copper in water to turns greener over time. We add hot springs throughout the day and every four to days, drain and thoroughly clean each pool. The larger the pool, the darker the green color will become. So please don’t confuse this special natural feature of the water with cleanliness.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed hotel voor mensen die op zoek zijn naar rust in een afgelegen plek met minimaal comfort. Wij hadden persoonlijk het gevoel dat we opgesloten zaten. Het was op z'n minst 1u rijden naar de bewoonde wereld. Je wordt hierdoor verplicht zowel activiteiten te doen, als te eten in je hotel. De weg van en naar het resort is verschrikkelijk. De kamers op zich voldeden zeker aan onze eisen. Alleen hadden we het idee dat het resort slecht onderhouden was. Het personeel daarentegen was erg vriendelijk, dit is voor ons echter niet voldoende om terug te gaan.

  • Verbleef: augustus 2014
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 99Lise66
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 augustus 2014 beoordeeld

Wat een afknapper. Dit resort ligt erg afgelegen. We dachten vanuit hier tochten in Rincon de Vieja te kunnen maken, maar dan moet je helemaal omrijden over een kiezelpad, waar ongeveer 1,5 uur enkele reis is. De hotsprings zijn echt walgelijk. Helemaal vol met algen, als je op de rand in het zwembad gaat zitten, zit je op een laag algen van ongeveer 1cm dik. De stoelen rondom het zwembad zijn zo smerig (groene aanslag) dat je er niet op durft te gaan zitten. De grootste hotsprings was leeg tijdens ons verblijf. De kamers en badkamer zijn ruim, met airco. Alleen liepen er mieren in de badkamer, kon de toiletdeur niet dicht, laat staan op slot. Mijn dochter had een bed zonder kussen. Werd later wel gebracht, nadat we hier om hadden gevraagd. Het ontbijt was ok, tijdens het diner werd regelmatig iets vergeten of verkeerd gebracht. Personeel was vaak wel aardig, maar leek het niet onder controle te hebben. Verder zijn ze erg opdringerig voor de veel te dure excursies. Na een lange autorit werd ons nog voordat we naar het huisje konden geprobeerd een excursie voor de dag erna aan te smeren. We gaven aan hier nog over na te denken. Tijdens het diner kwamen ze weer over de excursie zeuren en dat we het nu toch echt moeten opgeven, omdat er anders geen plaats is. We zijn de dag erna zelf naar Rincon de Vieja gereden, wat een prachtig park was dat en even weg bij die opdringerige excursieverkopers. Gelukkig hadden we maar 2 nachten geboekt. Uiteraard hebben we geklaagd over deze vreselijke ervaring, maar dat werd weggewimpeld met "Ik zal het aan de manager doorgeven".

  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank venesther
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 november 2013 beoordeeld

We hadden verwachtingen van dit hotel, na het lezen van alle recencies, maar waren erg teleurgesteld. De tuin is mooi aangelegd, maar niet goed onderhouden en het hotel leek in staat van verval. Het eten in het hotel was beneden alle peil (vliegen op het fruit bij het ontbijt) en er zijn geen alternatieven voor het eten omdat het hotel in the middle of nowhere ligt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Fijne baden.

  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Koos1980
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 september 2013 beoordeeld

Onze reis naar Costa Rica in het regenseizoen was een hele belevenis. Het heeft erg veel geregend en verharde wegen zijn slechts in beperkte mate beschikbaar, maar de vriendelijkheid van de mensen en de authentieke schoonheid van het land doen dat snel vergeten. Het Blue River Resort & Hot Springs hotel heeft mooie ruime kamers, een leuke vlindertuin en enkele warme en koude baden . Verder is de infrastruktuur, restaurant en receptie eerder beperkt. De mensen doen echter zo hun best om het verblijf van het gasten zo aangenaam mogelijk te maken dat zelfs bij verschrikkelijk regenweer een warm gevoel overblijft. Speciale vermelding voor aktiviteitenverantwoordelijke Ricardo, onze Chauffeur Carlos Manuel én uiteraard voor hond Echo en de Ziplines.

  • Verbleef: juli 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Bart081073
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken