Hotel Hacienda Guachipelin(Rincon de La Vieja)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Rinconcito Lodge(Rincon de La Vieja)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Canon de la Vieja Lodge(Rincon de La Vieja)
  • Inclusief ontbijt
Buena Vista Lodge & Adventure(Rincon de La Vieja)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
La Anita Rainforest Ranch(Rincon de La Vieja)
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
Hotel-Cabinas Curubandé(Rincon de La Vieja)
TripAdvisor
16 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed hotel voor mensen die op zoek zijn naar rust in een afgelegen plek met minimaal comfort. Wij hadden persoonlijk het gevoel dat we opgesloten zaten. Het was op z'n minst 1u rijden naar de bewoonde wereld. Je wordt hierdoor verplicht zowel activiteiten te doen, als te eten in je hotel. De weg van en naar het resort is verschrikkelijk. De kamers op zich voldeden zeker aan onze eisen. Alleen hadden we het idee dat het resort slecht onderhouden was. Het personeel daarentegen was erg vriendelijk, dit is voor ons echter niet voldoende om terug te gaan.

• Verbleef: augustus 2014
4 augustus 2014 beoordeeld

Wat een afknapper. Dit resort ligt erg afgelegen. We dachten vanuit hier tochten in Rincon de Vieja te kunnen maken, maar dan moet je helemaal omrijden over een kiezelpad, waar ongeveer 1,5 uur enkele reis is. De hotsprings zijn echt walgelijk. Helemaal vol met algen, als je op de rand in het zwembad gaat zitten, zit je op een laag algen van ongeveer 1cm dik. De stoelen rondom het zwembad zijn zo smerig (groene aanslag) dat je er niet op durft te gaan zitten. De grootste hotsprings was leeg tijdens ons verblijf. De kamers en badkamer zijn ruim, met airco. Alleen liepen er mieren in de badkamer, kon de toiletdeur niet dicht, laat staan op slot. Mijn dochter had een bed zonder kussen. Werd later wel gebracht, nadat we hier om hadden gevraagd. Het ontbijt was ok, tijdens het diner werd regelmatig iets vergeten of verkeerd gebracht. Personeel was vaak wel aardig, maar leek het niet onder controle te hebben. Verder zijn ze erg opdringerig voor de veel te dure excursies. Na een lange autorit werd ons nog voordat we naar het huisje konden geprobeerd een excursie voor de dag erna aan te smeren. We gaven aan hier nog over na te denken. Tijdens het diner kwamen ze weer over de excursie zeuren en dat we het nu toch echt moeten opgeven, omdat er anders geen plaats is. We zijn de dag erna zelf naar Rincon de Vieja gereden, wat een prachtig park was dat en even weg bij die opdringerige excursieverkopers. Gelukkig hadden we maar 2 nachten geboekt. Uiteraard hebben we geklaagd over deze vreselijke ervaring, maar dat werd weggewimpeld met "Ik zal het aan de manager doorgeven".

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
17 november 2013 beoordeeld

We hadden verwachtingen van dit hotel, na het lezen van alle recencies, maar waren erg teleurgesteld. De tuin is mooi aangelegd, maar niet goed onderhouden en het hotel leek in staat van verval. Het eten in het hotel was beneden alle peil (vliegen op het fruit bij het ontbijt) en er zijn geen alternatieven voor het eten omdat het hotel in the middle of nowhere ligt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Fijne baden.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
6 september 2013 beoordeeld

Onze reis naar Costa Rica in het regenseizoen was een hele belevenis. Het heeft erg veel geregend en verharde wegen zijn slechts in beperkte mate beschikbaar, maar de vriendelijkheid van de mensen en de authentieke schoonheid van het land doen dat snel vergeten. Het Blue River Resort & Hot Springs hotel heeft mooie ruime kamers, een leuke vlindertuin en enkele warme en koude baden . Verder is de infrastruktuur, restaurant en receptie eerder beperkt. De mensen doen echter zo hun best om het verblijf van het gasten zo aangenaam mogelijk te maken dat zelfs bij verschrikkelijk regenweer een warm gevoel overblijft. Speciale vermelding voor aktiviteitenverantwoordelijke Ricardo, onze Chauffeur Carlos Manuel én uiteraard voor hond Echo en de Ziplines.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
24 juli 2013 beoordeeld

Eten is zeer slecht. ( patat was slap, vet en koud).
De locatie is echt heel slecht. Wij dachten juist dicht bij het nationale park rincon de la viega te zijn. Maar het blijkt anderhalf uur via een zeer slechte zand/gravel weg te zijn voordat je bij het park bent. De locatie kan niet slechter! Mocht je het park willen bezoeken ga dan naar hotel guachipelin ( of zoets, dat ligt vlak voor de ingang van het park).
Het is ok aangelegd, maar de rest is echt slecht! Alle tours moet je via hun doen, er is niets anders, je zit echt in de middle of nowhere!

• Verbleef: juli 2013