Hotel Hacienda Guachipelin(Rincon de La Vieja)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Rinconcito Lodge(Rincon de La Vieja)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Blue River Resort & Hot Springs(Rincon de La Vieja)
  • Inclusief ontbijt
Buena Vista Lodge & Adventure(Rincon de La Vieja)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
La Anita Rainforest Ranch(Rincon de La Vieja)
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
Hotel-Cabinas Curubandé(Rincon de La Vieja)
TripAdvisor
8 mei 2018 beoordeeld

Kamers oud en niet al te schoon, kan er net mee door. Genoeg kieren en gaten waar beestjes door heen kunnen. Personeel vriendelijk. Zwembad leuk opgezet, voldoende ligstoelen, water niet al te schoon. Je kan wel de hele dag door koude drankjes bestellen. Ontbijt matig. Resort biedt allerlei activiteiten aan, maar zoals heel CR, erg duur (te duur voor wat je ervoor krijgt) Spa was onduidelijk, net of het nog niet af was, liep ook geen personeel rond. Wel waren er veel mensen aan het werk in de tuin en met het verharden van de weg bezig.

noot: we hebben een witte tas met al onze zwemkleren laten liggen op de witte lakens. Bij onze volgende locatie gelijk gebeld maar er was helemaal niets gevonden. Omdat we toevallig op film hadden staan dat de tas echt op bed was blijven liggen nogmaals gebeld, maar helaas 'niets gevonden'. Onze zwemkleren maken nu mensen in Canon de la Vieja blij zullen we maar denken..

Kamertip: alle kamers (huisjes)zijn hetzelfde
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
16 april 2018 beoordeeld

De kamers op zich zijn proper, maar de tuin, het zwembad en het restaurant zijn niet al te proper. De ligstoelen rond het zwembad hebben hun beste tijd gehad, de bar aan het zwembad: de man had meer oog voor zijn pc dan voor zijn gasten! Niet gezellig.
Het restaurant: niet proper, de bediening laat te wensen over, er heerste daar een triestige sfeer. Het buffet zag er niet proper uit, nodigde niet uit om van alles te proeven.
Overal stonden doosjes voor fooien. Raar gevoel gehad bij dit verblijf.

Verbleef: augustus 2017
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zouden gedurende onze rondreis hier 2 nachten moeten blijven maar zijn na 1 nacht vertrokken. Het is best een mooi hotel maar ze zouden het gewoon een beetje beter moeten onderhouden. Het heeft een mooi zwembad en mooie Spa met een prachtig uitzicht maar ze zijn gewoon smerig. Het zwembad en de spa baden lagen vol bladeren,schilfers en haren. Echt niet aantrekkelijk om erin te gaan. Na een dag activiteiten zou je dit uiteraard graag willen. De kamers zijn wel schoon maar kussen een kluis.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 2 nachten verbleven in Canon de la Vieja lodge. Hieronder onze punten.

Pro's:
Mooie rivier (ligging).
Hotpools bij de spa zijn wel lekker.
Lekkere cocktails voor weinig geld.
Zwembad is ok (niet fantastisch, ziet er wel leuk uit).
Activiteiten zijn goed georganiseerd als je ze wilt doen voor normale prijs.

Con's:
Kamers zijn groot maar erg saai en sfeerloos.
Bedden liggen voor geen meter (hard en wiebelig).
Geen fatsoenlijke zitgelegenheid in of bij de kamer.
Douche werkt niet erg goed.
Dingen hangen los en zijn versleten.
Verlichting in het hele park is lelijk en sfeerloos. (Hard wit, niet zoals op fotos).
Alles is kleurloos.
Bedjes bij zwembad zijn bijna allemaal kapot.
Bij de Spa geen voorziening qua drinken enz.
Ontbijt is matig, weinig keus maar is ok.
Verder is het eten überhaupt matig ook in restaurant.
Receptie ziet er erg saai uit (lijkt wel een goedkoop schoolkamp).
Personeel is niet erg gezellig of geïnteresseerd in hun bezoekers.

Over het algemeen zou het een leuke lodge kunnen zijn.
Met wat meer aandacht voor sfeer, aankleding, klantvriendelijkheid en wat meer gevoel (trots) zou het zelfs een top lodge kunnen zijn!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
CostaRicaMarketing, Director Comercial van Canon de la Vieja Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Buen día,

Reciba un cordial saludo de nuestra parte, gracias por el tiempo que se tomó en darnos sus comentarios de los pro y contras que encontró en el hotel, este tipo de evaluación es muy importante para saber que se hace bien y que no tanto.

Estamos trabajando en las mejoras, por ejemplo ya tenemos sillas nuevas en la piscina, tenemos personal nuevo en uno de los restaurantes, estamos desarrollando un plan de mantenimiento preventivo para revisar detalles como la ducha, lo de las cosas sueltas, etc. pero vamos paso a paso. Somos una empresa nacional que se ha ido desarrollando poco a poco y como le mencioné al principio es importante cuando nos mencionan las cosas para así darle énfasis. Y nos alegra que vea el potencial que tenemos, el cual esperamos en futuro próximo poder desarrollarlo.

Saludos,

María Lourdes Ocampo
Gerente General

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze ervaring is juist heel positief over deze lodge, ruime, schone kamer en badkamer.
Geschakeld huisje maar geen overlast van buren in de vorm van geluid.
Wij waren achter het restaurant gesitueerd maar hadden totaal geen last van lawaai, het was zelf stil ondanks de aanwezigheid van grote groepen.
Vriendelijke staf, prima ontbijt en het diner was goed, geen ruime keuze maar voor elk wat wils en smakelijk.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner