Cambria Pines Lodge
Oceanpoint Ranch(Cambria)(Heel veel waar voor je geld!)
Oceanpoint Ranch
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 231 per nacht.

• Gratis parkeren
Cambria Palms Motel(Cambria)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
El Colibri Hotel and Spa(Cambria)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Pelican Inn & Suites(Cambria)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
Official Site
  • Gratis parkeren
Castle Inn(Cambria)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Bluebird Inn(Cambria)(Heel veel waar voor je geld!)
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas hebben wij hier maar 1 nachtje geslapen in een 2 slaapkamer appartement. Heerlijk! 'S-avonds hebben wij buiten bij de openhaard gegeten. Wat een leuke plek. Eten was lekker. Het ontbijt was prima.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamers, prima restaurant, uitgebreid warm ontbijt. Wi-Fi op hele terrein. Verwarmd zwembad met Jacuzzi. Lounge met live muziek. Redelijke prijzen. Hadden hier achteraf graag nog een nacht verbleven.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het resort ligt in een mooie omgeving op korte afstand van het strand. In het hoofdgebouw bevindt zich de receptie, het restaurant en een bar waar elke avond een bandje speelt. Onze lodge bevond zich een stuk verderop en je kon voor de deur parkeren. We kregen een gratis upgrade naar een luxe kamer met haard, grote badkamer en tuintje met zitjes. De kamer was schoon, heel ruim, met koelkastje en als je in de tuin zit, komen de vogels graag op bezoek. Het restaurant was heel goed en in de bar was het erg gezellig. Het zou de enige locatie zijn waar iets te doen was in de avond, hebben we ons laten vertellen. De drankjes in de bar waren zeer aangenaam in prijs. Na een heerlijke nacht in een goed bed, een zeer uitgebreid ontbijt genoten, gratis! Je kunt ook in de prachtig aangelegde tuinen eten. Er is een zwembad maar dit hebben wij niet bekeken. Het personeel is heel vriendelijk. Zeker een aanrader als je in Cambria wilt verblijven!

Verbleef: juni 2017
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super goed en gezellig hotel. Grote kamers wij zelf een klein tuin hoe gaaf is dat. Eten was zeer goed en veel. Nog even bij de bar gezeten waar ook live muziek was (schijnt elke avond te zijn ) super!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De lodge ligt even buiten het karakteristieke stadje. Beetje als een bergresort. Ruime kamers, schoon. Goed restaurant en gezellige bar met live muziek . Ontvangst bij inchecken was nogal koeltjes. Verder erg vriendelijke staf.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner