Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Helaas hebben wij hier maar 1 nachtje geslapen in een 2 slaapkamer appartement. Heerlijk! 'S-avonds hebben wij buiten bij de openhaard gegeten. Wat een leuke plek. Eten was lekker. Het ontbijt was prima.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooie kamers, prima restaurant, uitgebreid warm ontbijt. Wi-Fi op hele terrein. Verwarmd zwembad met Jacuzzi. Lounge met live muziek. Redelijke prijzen. Hadden hier achteraf graag nog een nacht verbleven.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

Het resort ligt in een mooie omgeving op korte afstand van het strand. In het hoofdgebouw bevindt zich de receptie, het restaurant en een bar waar elke avond een bandje speelt. Onze lodge bevond zich een stuk verderop en je kon voor de deur parkeren. We kregen een gratis upgrade naar een luxe kamer met haard, grote badkamer en tuintje met zitjes. De kamer was schoon, heel ruim, met koelkastje en als je in de tuin zit, komen de vogels graag op bezoek. Het restaurant was heel goed en in de bar was het erg gezellig. Het zou de enige locatie zijn waar iets te doen was in de avond, hebben we ons laten vertellen. De drankjes in de bar waren zeer aangenaam in prijs. Na een heerlijke nacht in een goed bed, een zeer uitgebreid ontbijt genoten, gratis! Je kunt ook in de prachtig aangelegde tuinen eten. Er is een zwembad maar dit hebben wij niet bekeken. Het personeel is heel vriendelijk. Zeker een aanrader als je in Cambria wilt verblijven!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 25 april 2017 via mobiele applicatie

Wat een super goed en gezellig hotel. Grote kamers wij zelf een klein tuin hoe gaaf is dat. Eten was zeer goed en veel. Nog even bij de bar gezeten waar ook live muziek was (schijnt elke avond te zijn ) super!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 7 april 2017 via mobiele applicatie

De lodge ligt even buiten het karakteristieke stadje. Beetje als een bergresort. Ruime kamers, schoon. Goed restaurant en gezellige bar met live muziek . Ontvangst bij inchecken was nogal koeltjes. Verder erg vriendelijke staf.

Datum van verblijf: april 2017