Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.197)
Beoordelingen filteren
2.197 resultaten
Waardering van reizigers
634
767
468
206
122
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
634
767
468
206
122
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.197 beoordelingen
Beoordeeld op 26 augustus 2013

Voor 5 dagen dit hotel als uitvalsbasis gebruikt om SFR te ontdekken. Toplocatie, zo aan de jachthaven, en veel restaurants in Berkely binnen handbereik. Het ontbijt was super qua kwaliteit, op enkele dagen even wachttijd, maar nooit lang. Lift wel klein, dus gedoe met baggage, maar de staff hielp dit op te lossen. Internet gratis en goed, parking ruim ok. Zou er zo weer terug komen als ik in de Bay area ben.

Datum van verblijf: augustus 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
6  Bedank Danny R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DoubletreeBerkeleyGM, General Manager van DoubleTree by Hilton Berkeley Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DoubletreeBerkeleyGM, General Manager van DoubleTree by Hilton Berkeley Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DoubletreeBerkeleyGM, General Manager van DoubleTree by Hilton Berkeley Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DoubletreeBerkeleyGM, General Manager van DoubleTree by Hilton Berkeley Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken