Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (728)
Beoordelingen filteren
728 resultaten
Waardering van reizigers
300
190
118
68
52
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
300
190
118
68
52
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 728 beoordelingen
Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn drie weken op doorreis door Amerika. Vanwege matige kwaliteit van de accomodaties in Yosemite zijn we uitgekomen bij dit resort in Bass Lake. Het zijn een soort van vakantiehuisjes met een klein keukentje, zitkamertje (met slaapbank), 2 x 2 pers bed. We sliepen er met 4 pers.

We wilden om ca 1130 wilde gaan slapen toen bleek dat een van beide bedden (echt) vies was en (echt) doorgezakt. Grote Rode kringen in de lakens, houten bedbodem met diverse kapotte latten. Simpelweg niet acceptabel. Het andere bed was prima. De kamer leek ook gewoon niet schoongemaakt.

Gebeld naar de receptie voor een oplossing. Veel weerstand gekregen. We hadden pyjama al aan en lagen al zo goed als in bed, opties waren 1. ALLES (ook koelkast leeg enz) weer inpakken en ander huisje, 2. Slaapbank (die gaar en slechts anderhalfpersoons was). Beide vonden we op het tijdstip, dat inmiddels richting 00-0030 liep weinig aantrekkelijk. Mijn voorstel om 2 mensen op het goede bed te laten slapen en 2 mensen op een goed bed in een ander huisje te laten slapen was eeecht niet mogelijk, dan moest ze een extra nacht in rekening brengen. Na lang aandringen en een zeer onvriendelijke receptie dit toch voor elkaar gekregen maar absoluut niet van harte.

Voor de locatie een aanrader, maar verwacht enigszins shabby huisjes met on-Amerikaanse service!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Bedank Reinier S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charity B, Guest Relations Manager van The Pines Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2016
Google-vertaling

Dear guest,
Thank you for taking the time to write a review of The Pines Resort. I apologize that our chalets did not live up to your standards. We do take our guest comments seriously and keep track of what we need to work on, and I will pass along your comments to housekeeping and work on making improvements.
Thank you and I hope you give us another chance in the future.
Charity Bona
Guest Services Manager
The Pines Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juli 2016

We sliepen hier na een lange dag rijden en hadden een kamer geboekt voor 4. twee volwassen en 2 oudere kinderen. Kamer was veel te krap voor 4 en de inrichting was echt uit de de jaren 70-tig. Niet erg schoon en het viel eigenlijk gewoon tegen. Het eten in het naast gelegen restaurant met uitzicht over het meer was trouwens erg lekker.

  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank LTC2011
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charity B, Guest Relations Manager van The Pines Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016
Google-vertaling

Dear guest,
Thank you for your review. I am sorry to hear that you found the accommodations cramped and uncomfortable. Please note that we are working on upgrades and renovations, and we have been seeing positive responses to this so far. We do hope that you give us another chance again in the future.
Thank you,
Charity Bona
Guest Services Manager
The Pines Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juli 2016 via mobiele applicatie

Absoluut zijn geld niet waard. Na een lange autorit kwamen we aan in dit hotel voor twee nachten. Het werd al gauw duidelijk dat dit hotel niet aan de verwachtingen voldoet. Het was gewoon vuil, versleten, vergane glorie. De vrouw aan de balie was zo vriendelijk om zonder discussie ons een 'betere' kamer te geven, maar al snel werd duidelijk dat het hotel van niet beter weet... We zijn hier dan ook vroeger dan verwacht weggegaan.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
1  Bedank 586lorer
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charity B, Guest Relations Manager van The Pines Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2016
Google-vertaling

Dear guest,

I apologize that the room did not meet your expectations. I remember speaking with you, I understand the issues with the first room, and I did offer you the lakeview chalet as an upgrade. I am sorry to hear that you still left a day early, I would have welcomed the oppurtinity to talk to you further before you left. Please do not hesitate to contact me at cbona@basslake.com to see if there is anything I can do to make this right for you.
I hope to hear from you soon.
Charity Bona
Guest Services Manager
The Pines Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2015

De foto's zijn erg misleidend, je verwacht een sprankelend vakantie resort. Het resort moet erg mooi zijn geweest want de lokatie is prachtig maar het resort oogt uitgestorven, Vergane glorie! Weinig water in het meer waardoor de steigers op het droge liggen. Weinig activiteit in het resort.
Prima restaurant met vriendelijke bediening.
Huisje was prima maar gedateerd. Lokatie wel erg mooi en redelijk dichtbij Yosemite

  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Alexandra V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charity B, Guest Relations Manager van The Pines Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2015
Google-vertaling

Dear guest,
Thank you for sharing your experience of The Pines Resort. I do apologize that the current drought conditions affected your stay, and we hope that you give us another chance in the future.
Charity Bona
Guest Services Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 december 2014

De locatie is prachtig.Huisjes zijn leuk maar gedateerd, alle voorzieningen zijn er.
Maar deze zijn dik aan de prijs. De gratis WiFi werkte niet. Dus even iets opzoeken voor de volgende dag is er niet bij, en bij de receptie weten ze ook van toeten nog blazen.

Verbleef: december 2014, reisde met familie
Bedank Wim689
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charity B, Guest Relations Manager van The Pines Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2015
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for your review. We hope to see you again.

Thank you,

Charity Bona
Guest Services Manager
The Pines Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken