Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 107 per nacht.

• Gratis parkeren
Hilton Garden Inn Bakersfield(Bakersfield)
GardenInn.com
HIExpress.com
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 131 per nacht.

Padre Hotel(Bakersfield)
  • Restaurant
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime kamer, met goede bedden. Een kleine koelkast en airco op de kamer. Was ook schoon. Wij arriveerden pas laat, dit was geen probleem. Volgens mij was er geen lift; dat zou voor ouderen vervelend kunnen zijn.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
2 september 2017 beoordeeld

Een hotel dat aan renovatie toe is, het ziet er allemaal wat achterstallig uit.
De kamers waren wel schoon en er is een zwembad aanwezig, maar het heeft echt snel een upgrade nodig om het weer aantrekkelijk te maken voor toeristen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
14 augustus 2017 beoordeeld

Op onze rondreis door Californië hadden we een rustdag gepland in dit hotel in Bakersfield. Op de "plaatjes" hadden we gezien dat het hotel over een zwembad beschikte met een ruim terras. Dat was er ook maar dat bleek ook het enigste goede te zijn aan het hotel.

De kamers waren een ramp. Losse stekkerdozen, kapotte gordijnen, kapotte stoelen, een magnetron met een tekort snoer, een koelkast die zowat in het bed stond. We hebben die ene nacht net overleefd

Kamertip: Zijn er niet.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Guest R, Guest Relations Manager van Days Inn by Wyndham Bakersfield, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing Days Inn for your night stay. We apologize for the inconvenience that you had. We hope your next visit is more welcoming.

Thank you,
Guest Relations

8 mei 2017 beoordeeld

Wat een leuk hotel. Heerlijke zwembad die s avonds ook nog open is.

Door het warme klimaat heb je hier wel wat meer kakkerlakken lopen.
Maar dat komt meer door het vochtige warme klimaat.

Badkamer mocht wel wat beter schoongemaakt worden. En was veroudert.

Ik vond Bakersfield een erg leuke plaats met heel veel eetgelegenheden.

Ontbijt was heel erg goed geregeld!

Kamertip: Vraag om een kamer op begane grond. Spring je zo het zwembad in;)
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
6 november 2016 beoordeeld

Het was voor ons de goedkoopste overnachtigings mogelijkheid hier onderweg. Ondanks slechte recensies toch maar geboekt en prima. Geen last gehad van snelweg geluid, opvallend ruime kamer. Alles aanwezig, gedateerd maar schoon en heel. Slechte buurt is ons niet opgevallen, zeker niet erger dan wat wij in Las Vegas en Albuquerque gezien hebben.
Niets op aan te merken? Jawel hadden de pech dat er voor ons een bus Aziaten incheckte en allemaal hun telefoon en tablet op de wifi wilde en dat moest dan ook meteen gedaan worden en tegelijk door het zeer vriendelijke personeel dat hun uiterste best om eerst ons in te checken.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Guest R, Guest Relations van Days Inn by Wyndham Bakersfield, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Than you for staying with us. I see you got first had to experience one of our tour's check ins and thank you for being patient. Glad you enjoyed your room. Hope to see you back.

Guest Relations