“Dit is een heel goede zaak en betaalbaar.”
Beoordeling van Mirador de Garachico

Mirador de Garachico
Geclassificeerd als nr. 6 van 50 Restaurants in Garachico
Keukens: Mediterraan, Hedendaags, Gezond
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn er al meerdere malen geweest en dit is een heel goede zaak,alle gerechtjes zijn als schilderijtjes op je bord,de vissoep is een delicatesse evenals de torensalade,een heerlijk restaurant er te lunchen of diner,de patio is heerlijk er te lunchen ,het gesloten schuifdak is een must bij slecht weer,vriendelijke bediening en propere toiletten.

Francisco M, Propietario van Mirador de Garachico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Wat leuk om zulke opmerkingen te lezen! Hartelijk dank voor uw vertrouwen, we hopen verder te kunnen blijven rekenen op uw bezoeken,

Groeten uit Garachico!

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is da?!? Absolute aanrader. Als je niet kan kiezen: de ossehaas met foie gras en babygroentjes. Subliem fijn. Als wilde gok gekozen voor een Spaanse wijn ; Godelia Mencia.... wat een combinatie! Niet naar huis gaan zonder dit restaurantje te proberen;-)

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij dronken hier enkel koffie, maar vonden de broodjes en gebakjes die klaar stonden er lekker uitzien.
Vanop het dak heb je een fantastisch uitzicht op de stad! (dit zou wel iets beter mogen aangegeven worden)

Antwoord van management:Gereageerd 26 juli 2017

Dank u voor uw bezoek, en ook voor uw reactie!

Groeten uit Garachico,

20 mei 2017 beoordeeld

Hadden recensies gelezen en dachten hier gaan we eens lekker eten Doordat Garachico draait op dagjesmensen kunnen de openingstijden nogal varieren.

Eindelijk een avond gevonden dat de zaak open was, was wel erg rustig en Mirador betekent hier niet uitzicht maar erker, We aten dus in een erker. Eten was fantastisch, erg smaakvol, mooi opgediend, vriendelijke zeer correcte bediening.
Wilden hier nog een tweede keer heen gaan maar ja de openingstijden in het voorseizoen zijn variabel

Francisco M, Gerente van Mirador de Garachico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2017

We zijn verheugd dat u genoten van uw bezoek aan ons restaurant, en hopelijk kan ik binnenkort herhalen ...

27 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede wijn van het eiland: Ferrera Seco. Heerlijk voorgerecht van avocado met kabeljouw. Hoofdgerechten mooi opgediend: konijn en zeebaars. Originele smaken. Toetje met bereiding van banaan en vijgen ijs, met een smaak die je niet verwacht. Vriendelijke bediening. Aanrader

Reizigers die Mirador de Garachico bekeken, bekeken ook

In Mirador de Garachico geweest? Deel je ervaringen!