Beoordeeld op 9 oktober 2015 via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen midden de bananenplantage van de eigenaar. Het is wel atypisch voor Tenerife want hier geldt niet de wet van het luidruchtig strandleven maar wel absolute stilte en rust. Heerlijke kamers zonder airco maar 's nachts koelt het goed af. Tijdens ons verblijf konden we er niet eten. Voor de liefhebbers onder u: u kan een wandeling van 4 km doen tussen de bananen...

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 4 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wij zijn hier voor een week en het bevalt echt prima. Je hebt wel een auto nodig want het ligt echt letterlijk in een bananen plantage in een zeer rustige omgeving.het heeft een zwembad en de handdoeken krijg je bij de receptie. Prima geregeld. Lekker ontbijt, ook niet onbelangrijk.
De bedden liggen ook super. Als je niet in de hectiek wilt zitten moet je hier naar toe.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 8 september 2015

We zijn hier jaren geleden per ongeluk beland in december. Het bleek een heerlijke plek te zijn. Hierdoor zijn we een tweede keer hier terug geweest. Het is een prachtige plek, goed verzorgt. En er zijn in dat gebied heel veel goede eetgelegenheden die de moeite waard zijn

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 9 augustus 2015

Je wordt wakker tussen de bananenbomen met uitzicht op de oceaan. De patio is prachtig en je kunt daar rustig (en mug vrij!) zitten. Het ontbijt is zeer uitgebreid, je kan overdag gratis fruit pakken en het personeel staat je altijd vriendelijke te woord. Het hotel en sowieso het noorden van Tenerife is een dikke aanrader als je van groen en rust houdt.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 5 januari 2013

als je van rust houdt en het geen bezwaar vindt om zo'n 5 kilometer van het dorp af te zitten, zit je hier in een oase van rust, luxe en vertrouwen. Geweldig systeem met alle dranken die je zelf bijhoudt en later afrekent.

Mooie kamers, prachtige tuinen en goed ontbijt!

Kamertip: wij vonden de locatie buiten het hoofdgebouw wel ver verwijderd maar andere gasten hadden juist daarop gekozen.
Datum van verblijf: januari 2013