Hotel San Roque(Garachico)
  • Roomservice
Casa Ida(Garachico)
  • Aan het strand
9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen midden de bananenplantage van de eigenaar. Het is wel atypisch voor Tenerife want hier geldt niet de wet van het luidruchtig strandleven maar wel absolute stilte en rust. Heerlijke kamers zonder airco maar 's nachts koelt het goed af. Tijdens ons verblijf konden we er niet eten. Voor de liefhebbers onder u: u kan een wandeling van 4 km doen tussen de bananen...

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
4 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier voor een week en het bevalt echt prima. Je hebt wel een auto nodig want het ligt echt letterlijk in een bananen plantage in een zeer rustige omgeving.het heeft een zwembad en de handdoeken krijg je bij de receptie. Prima geregeld. Lekker ontbijt, ook niet onbelangrijk.
De bedden liggen ook super. Als je niet in de hectiek wilt zitten moet je hier naar toe.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
8 september 2015 beoordeeld

We zijn hier jaren geleden per ongeluk beland in december. Het bleek een heerlijke plek te zijn. Hierdoor zijn we een tweede keer hier terug geweest. Het is een prachtige plek, goed verzorgt. En er zijn in dat gebied heel veel goede eetgelegenheden die de moeite waard zijn

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
9 augustus 2015 beoordeeld

Je wordt wakker tussen de bananenbomen met uitzicht op de oceaan. De patio is prachtig en je kunt daar rustig (en mug vrij!) zitten. Het ontbijt is zeer uitgebreid, je kan overdag gratis fruit pakken en het personeel staat je altijd vriendelijke te woord. Het hotel en sowieso het noorden van Tenerife is een dikke aanrader als je van groen en rust houdt.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
5 januari 2013 beoordeeld

als je van rust houdt en het geen bezwaar vindt om zo'n 5 kilometer van het dorp af te zitten, zit je hier in een oase van rust, luxe en vertrouwen. Geweldig systeem met alle dranken die je zelf bijhoudt en later afrekent.

Mooie kamers, prachtige tuinen en goed ontbijt!

Kamertip: wij vonden de locatie buiten het hoofdgebouw wel ver verwijderd maar andere gasten hadden juist daarop gekozen.
  • Verbleef: januari 2013, reisde met een partner