Beoordeeld op 22 juni 2017

hele mooie, grote kamer (suite), minbar is echter niet gevuld !!! privéparking.
bij vraag om mogelijkheid om te dineren : absoluut niet mogelijk voor de eerstkomende dagen (hotelgasten moeten altijd voorrang krijgen!!!).
gelukkig een heel mooi aanbod aan goede restaurants vlakbij.
ontbijt : het gedoe met de plastieken fruitpersjes is echt triestig, terwijl ze in de bar ernaast wel een automatische sapmachine hebben!
trage afruiming van de buitentafels waardoor je zelf de tafel van de voorganger moet afruimen en alles zelf indekken en om alles moet lopen waardoor je wel even bezig bent. klein aanbod van vers fruit, echt niet voldoende of snel leegplunderd.
valt direct op dat dit een hotel is dat bezocht worden door gasten van touroperators - had dit niet direct door bij boeken via booking.com.
wel zeer mooi gelegen hotel, prachtig zicht, leuk strand (behoort niet tot hotel), mooi terras. halte van tram naar Soller is vlakbij.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Vorig zijn we op doorreis hier ook geweest. Om een of andere reden dit hotel weer opgenomen in de reis. Er is weinig tot niks veranderd aan dit hotel. De faciliteiten zijn op zich wel oké, maar het ontbreekt toch aan iets: echte gastvrijheid, echte hospitality. Het is allemaal een beetje te plichtmatig. Dit hotel is in deze tijd van het jaar al goed vol. Veel gepensioneerden. Maar er zijn toch wat punten ter verbetering:

1. We maken een rondreis met de wielrenfiets. Onze koffers zijn in de loop van de dag naar het hotel gebracht. We komen om 16:00 uur vrij vermoeid aan. Dan was het toch fijn geweest als men die koffers alvast op de kamer hadden gezet. Kleine moeite, groot plezier.

2. Nog steeds die briefjes voor 24 uur wifi. Maar dan voor 1 apparaat. Vorig jaar al geschreven; dat is niet meer van deze tijd. Open gooien dat wifi netwerk voor onbeperkt aantal gebruikers en onbepaalde tijd. Waarom niet zou ik willen vragen?

3. Bij het ontbijtbuffet kunnen gasten hun eigen versgeperste jus d'orange maken. Maar dat gaat allemaal handmatig met van die ouderwetse handpersers. Een grote kliederboel, wachtrijen. Ik zou adviseren, investeer in een machine die dat automatisch doet.

4. Onze nieuwe kamer met mooi terras, heeft een mini koelkastje. Staat geen drank in (mini bar), maar dan zou een fles water wel fijn zijn.

5. Wellicht is het een idee om een ideeënbus te plaatsen, of bij gasten oprecht te informeren of er zaken zijn die beter kunnen.

6. Via de achteringang onze fietsen in het fietsenhok geplaatst. Goed geregeld. Maar dan zou het een pluspunt zijn om daar fietshaken aan de muur te bevestigen in plaats van fietsenrekken. Wielrenners plaatsen hun fiets niet graag in een fietsenrek, want als er dan iemand zijwaarts tegen de fiets duwt, gaan de wielen kapot.

7. Tuin achterzijde zou wel wat onderhoud kunnen gebruiken. Veel onkruid.

Pluspunten:
1. Vriendelijkheid van het personeel in het restaurant.

2. Feit dat we af konden wijken van de standaard uitchecktijd van 10:00 uur (wat overigens wel erg aan de vroege kant is.

3. Nieuwe kamers zijn heel mooi, ruim, mooi zonneterras. Beetje (te) weinig stopcontacten.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 28 augustus 2016

Héél vriendelijke bediening , zowel aan balie , restaurant . Super goede ligbedden aan het zwembad , nooit eerder meegemaakt. Kamers mooi gerestaureerd. Prachtige ligging aan het strand , autovrij. Enkel ontbijt genomen , en deze is alle dagen hetzelfste , maar alles ligt er dan ook. Veel lekkere restaurantjes in de buurt. Eerder geen hotel voor kinderen , mogen er voor mij een "adult only" hotel van maken .Marina Hotel & Puerto De Suller en omgeving is héél netjes en proper ! Je komt hier enkel voor rust en stilte . Komen hier zekers nog eens terug.

Kamertip: Wil je de beste kamer , kies dan voor een superieure kamer , in het hoofdgebouw .
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 11 juli 2016

Prima hotel, uitgebreid ontbijt buffet.
Kamer met zeezicht: proper, niets op aan te merken.
Personeel uiterst vriendelijk.
De ligging van het hotel is fantastich: aan het strand.
Een pluspunt is de private parking achteraan het hotel, gemakkelijk te bereiken.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 juli 2016 via mobiele applicatie

Schitterende ligging
Mooie baai
Prachtig gebergte

-te kleine kamer voor 3 volwassenen: 3de bed is er gewoon bijgezet bij de 2 persoonskamer
-geen vers fruitsappen tenzij je zelf perst met oude perser kan niet in het land van appelsienen
-betalende wifi met oud ticketsysteem

Datum van verblijf: juli 2016