“Heerlijk eten in idyllische patio!! ”
Beoordeling van Café Scholl

Café Scholl
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Koffie en thee in Soller
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch hier gegeten. Alles wordt vers bereid. Man en vrouw beide heel erg vriendelijk. Meer dan de moeite waard om hier een bezoekje aan te brengen!!

Schrijf een beoordeling

18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijten kan vanaf 10.00 uur. Wij waren de eerste en enige klanten! De kok kwam 15 minuten te laat binnen. Echter......het duurde 40 minuten(!) voordat het ontbijt op tafel stond. De toast was aangebrand, de muesli smaakte nergens naar, er moest yoghurt bij om het enigszins eetbaar te maken, het gevraagde water was vergeten! Allemaal zeer teleurstellend temeer daar de prijzen pittig zijn!

Dit alles zonder enig excuus!

Vlakbij zijn veel ontbijt mogelijkheden waar het ontbijt binnen 10 minuten op tafel staat!

12 november 2016 beoordeeld

Schattige binnentuin waar je gezond en vegetarisch kunt eten. Wij als twee hongerige fietsers hebben genoten van de courgettesoep en quiche met tomaat. De taartjes zien er ook fantastisch uit ( groot assortiment)

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens mijn verblijf in Soller heb ik hier drie keer gegeten. Twee keer een goed ontbijt met het beste sinaasappelsap en een goede cortado. En een keer avondeten. Ik had de quiche en die was lekker. Veel andere vegetarische keuze ook. Vriendelijke bediening.

17 mei 2016 beoordeeld

Mooie zaak, gelegen in een zijstraatje van de winkelstraat. De koffie is er zeer lekker, zeker in combinatie met een lekker stukje taart .

Reizigers die Café Scholl bekeken, bekeken ook

In Café Scholl geweest? Deel je ervaringen!