“Heerlijk eten zonder zout”
Beoordeling van Café Scholl

Café Scholl
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Koffie en thee in Soller
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
12 november 2016 beoordeeld

Schattige binnentuin waar je gezond en vegetarisch kunt eten. Wij als twee hongerige fietsers hebben genoten van de courgettesoep en quiche met tomaat. De taartjes zien er ook fantastisch uit ( groot assortiment)

Schrijf een beoordeling

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens mijn verblijf in Soller heb ik hier drie keer gegeten. Twee keer een goed ontbijt met het beste sinaasappelsap en een goede cortado. En een keer avondeten. Ik had de quiche en die was lekker. Veel andere vegetarische keuze ook. Vriendelijke bediening.

17 mei 2016 beoordeeld

Mooie zaak, gelegen in een zijstraatje van de winkelstraat. De koffie is er zeer lekker, zeker in combinatie met een lekker stukje taart .

14 mei 2015 beoordeeld

Goed eten, leuke bediening en een idyllische binnentuin.
Fijn om een echt vegetarisch restaurant te vinden op het veelal Bourgondische Mallorca

10 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige kleine patio. Heel knus en gezellig. Prijs/kwaliteit uitstekend. Zelfs voor een niet vegetariër als ik, uiterst lekker gegeten. Zeer vriendelijke en deskundige bediening.

• Sfeer

Reizigers die Café Scholl bekeken, bekeken ook

In Café Scholl geweest? Deel je ervaringen!