Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Het is een goedkope locatie: check
Met zicht op de haven: check
Met heel even gratis internet: check....tot je kids een YouTube filmpje bekijken, eentje maar,en dan is gedaan met de pret want: je limiet is opgebruikt en je moet 24 uur wachten want internet data is tegenwoordig haast onbetaalbaar.

Dus als je eens met je kinderen in gesprek wilt gaan is dit het geknipte hotel voor je.

Als ze nu alleen de tv zouden vervangen door goh een frigo of airco zou je nog meer aan je kids hebben.

De bar is al aangepast. S’avonds kan je geen cocktails meer drinken enkel nog pure stuff zoals whiskey en dergelijke. Kwestie dat je goed kan slapen in, en dat mag gezet worden, degelijke bedden.

Spijtig dat 2 nachtkastjes er niet meer afkonden. Dus werd er gekozen voor 1 in het midden. Je kan dus ook al geen ruzie krijgen met je partner op die manier want je bedden staan automatisch uit elkaar.

Ook de bad/douche combo is meesterlijk bedacht. Vooreerst is her retro bad met vaste glazen douchewand voorzien van een best wel goede regen-douchekop en uiteraard een handsproeier. Deze is, duidelijk uit veiligheidsoverwegingen “boven” de regen-douchekop gemonteerd. Kwestie dat de kids heel je badkamer niet nat maken met het ding. De niet betegelde douch-wanden zullen hier wel voor iets tussen zitten.
Voor kleine kinderen kan je natuurlijk het bad laten vollopen. Hier ontdekte ik weer een slimme veiligheids feature. Er is geen kraan voortlopend water enkel de 2 douchekoppen waardoor her water al wat af kan koelen voor het in de badkuip terecht komt en je kind zich minder snel kan verbranden aan het warme water.
Dit laatste werd ook regelmatig automatisch kouder en dan weer warmer, alweer een slimme veiligheidsfeature.

Er werd ook aan het milieu werd gedacht. Per person krijg je 1 klein zakje doucheshampoo per dag.
En doordat er geen airco was moesten
we s’nachts een de schuifdeur van het kleine balkon open zetten wat dan weer de
muggenpopulatie ten goede kwam.

Zoals je ziet het commerciële genie achter dit hotel gaat het duidelijk nog ver schoppen in de hotelbusiness!

Het enige nadeel was dat heel de kamer wat klam aanvoelde.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit is een low budget hotel in een rustig hoekje (hoewel het in Port Sollèr overal rustig is) van de baai.
Vriendelijke staff,treffelijk ontbijt,goeie koffie (hoewel de machine tergend traag werkt en je algauw enkele minuten staat te niksen in een wachtende rij...
Dineren kan je hier voor 13,90€,waarvoor je een driegangenmenu krijgt.Ik heb het niet geprobeerd omdat je op enkele minuten wandelen het ene na het andere restaurant hebt uiteraard...
Ik had een single kamer met zijwaarts zeezicht wat wel tof is op die plaats.Slechts 2 kamers (de 'suites') blijken airco te hebben,en dat is écht een groot minpunt bij buitentemperaturen van meer dan 30°!Een ventilator doet z'n best om wat 'afkoeling' te brengen,hoewel hier niet meer dan een verplaatsing van warme lucht wordt bewerkstelligd...
Enorm gehorige kamers,constructie lijkt wel van karton... Netheid evenwel zeer ok!
Toch is dit een ideaal plekje om te vertoeven voor enkele dagen,het zicht op de baai...dat is er voor iedereen,low budget reiziger of extraordinary traveller...geef je ogen de kost en neem de heersende rust in je op...daar draait het hier om!

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde alleen
Citrichotels, Director de Recepción van Citric Hotel Soller, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2017

Dear customer
Thank you very much for writing a review on our hotel. We are happy to read you enjoyed our location and position on the port of Soller. It is true the hotel does not provide air conditioning but we will install it this winter during the closing time of the hotel for the comfort of our clients. We apologize for the sound-proofing problems. Unfortunately, the wall foundations are quite thin and some rooms have bad sound proof. Every year we renovate some elements of the hotel and this is on our list. As we are a more rustical Hotel we have more of a decent decor and more simple fixtures. We are more a simple Hotel but we try to make our guests feel comfortable and to make a nice time for you. But if you expect luxury furniture we admit that we are not a the right Hotel to stay at.
We apologize for this inconvenient and we hope welcome you once more in the future.
All the Citric team wish you the best!
Hotel Citric

Beoordeeld op 21 september 2015

Budgethotel in de baai van Puerto de Soller. Ideaal gelegen, vlakbij het strand. Propere kamers maar geen airco, in september geen probleem want dan zijn de nachten koeler, weet alleen niet of het in juli en augustus ook te doen is. Minpuntjes: omdat er geen airco was, sliepen we met heterdaad open maar er was geen vliegezwam dus veel muggenbeten. Wifi werkte enkel in de gang en aan de receptie.

Datum van verblijf: september 2015
Citrichotels, Director de Recepción van Citric Hotel Soller, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2015

Dear customer
First of all, thank you very much for writing a review on our hotel. We are happy to read you enjoyed our location and position on the port of Soller. We are glad you enjoyed your stay, bedroom, and views. It is true the hotel does not provide air conditioning but we will install it this winter during the closing time of the hotel for the comfort of our clients.
We hope you will come back next year to enjoy our views and weather.
All of Citric Hotel team thanks you and is glad you have enjoyed your stay among us.

Beoordeeld op 13 augustus 2014

Citric hotel is een goedkoop hotel met mooie basic Kamers. Toilet en douche op de kamer.
De kamers waren proper, vriendelijk en behulpzaam personeel. Maaltijden waren eenvoudig:
voorgerecht steeds één of andere salade ( die ik persoonlijk het lekkerste vond van de hele maaltijd), een hoofdgerecht en nagerecht.
Het Hotel is rustig gelegen, prachtig uitzicht en vlak bij het strand. Zeker een aanrader vor wie budgetvriendelijk op reis wil gaan.

Kamertip: kamers aan de achterkant van het hotel zijn frisser, kamers aan de voorkant hebben een uitstekend zicht op de baai, maar baden de hele dag in de zon
Datum van verblijf: juli 2014
Citrichotels, Director de Recepción van Citric Hotel Soller, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2014

Dear customer
Tank you very much for writing a review on our hotel. We are happy to read such nice comments. We are glad you enjoyed your stay, bedroom, and views.

We hope to see you soon to enjoy our views and weather.

Beoordeeld op 21 juni 2013

Het Citric hotel is zeer goedkoop als je met z'n twee op reis gaat naar Port de Soller. We betaalden namelijk maar €20,- per persoon per nacht voor een nette, schone, ruime kamer met een mooie badkamer. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen door de receptie medewerker die ons tips gaf om te doen in de buurt. Het enige minpunt is dat het ontbijt niet erg lekker is.. Maaaar.. wèl goedkoop! (€3,-). Al met al is dit hotel uiterst geschikt voor een fijn goedkoop verblijf in port de soller. Je moet wel even een klein stukje verder de boulevard aflopen maar dan heb je ook wat!

Datum van verblijf: juni 2013
Citrichotels, Director de Recepción van Citric Hotel Soller, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2013

Geachte gast

Dank u zeer voor uw vriendelijke woorden over de trip advisor review. We zijn erg blij dat de ervaring bevredigend was en dat de prijzen zullen goed lijken.
Wij hopen dat u ons weer bezoeken in een tijd, en we verontschuldigen ons voor het schrijven van deze post (wij gebruikten een online vertaler)
Een groet en dank u zeer opnieuw