“Heerlijk eten”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 oktober 2017 beoordeeld

Zeer gastvrij, pure italiaanse keuken, italiaanse chef, mooi terras, vriendelijk personeel, echt italiaans brood

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten in dit restaurant. We hadden een uitstekende panzanella salade en daarna lekkere pasta gerechten en ook een heel lekkere tiramisu semi freddo. Het is een prettige zaak (alleen jammer van de harde en verkeerde techno muziek die opstond).

1 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 4 weken reizen was deze Italiaanse Trattoria een prettige ervaring! Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Lekkere gerechten, wij aten verse pasta. Het advies voor een passende wijn was uitstekend. De tiramisu freddo - van het huis - maakte ons dineetje helemaal geslaagd.

6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afschuwelijk restaurant. Eten niet lekker. Bediening niet vriendelijk.
Pastasaus te vet en saus voor t brood uitgedroogd.

21 september 2014 beoordeeld

Leuke plaats op terras met veel te zien. Goede gastheer ( half Grieks en half Italiaans)
en perfecte bediening door jonge Griek met plezier in zijn werk. Verrassende kaart en heerlijke gerechten. Goed advies over passende Griekse wijn.Topavond.

Reizigers die La Gratella bekeken, bekeken ook

Nafplio, Argolis Region

In La Gratella geweest? Deel je ervaringen!