“Heerlijk gegeten”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten in dit restaurant. We hadden een uitstekende panzanella salade en daarna lekkere pasta gerechten en ook een heel lekkere tiramisu semi freddo. Het is een prettige zaak (alleen jammer van de harde en verkeerde techno muziek die opstond).

1 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 4 weken reizen was deze Italiaanse Trattoria een prettige ervaring! Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Lekkere gerechten, wij aten verse pasta. Het advies voor een passende wijn was uitstekend. De tiramisu freddo - van het huis - maakte ons dineetje helemaal geslaagd.

6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afschuwelijk restaurant. Eten niet lekker. Bediening niet vriendelijk.
Pastasaus te vet en saus voor t brood uitgedroogd.

21 september 2014 beoordeeld

Leuke plaats op terras met veel te zien. Goede gastheer ( half Grieks en half Italiaans)
en perfecte bediening door jonge Griek met plezier in zijn werk. Verrassende kaart en heerlijke gerechten. Goed advies over passende Griekse wijn.Topavond.

11 september 2014 beoordeeld

We hebben er spijt van dat we ons hebben laten overdonderen en hier zijn gaan zitten. Nadat je door een zich heel vriendelijk voordoende man in een wit pak werd overdonderd om op het terras plaats te nemen, draaide de vriendelijkheid als een blad aan de boom om. De bediening was erg stug en afstandelijk. Zonder te vragen werd water ingeschonken en als je vertelde dat je geen water wilde, was het antwoord dat altijd water werd geschonken. Dit ongevraagde water verscheen vervolgens wel voor een stevige prijs op de rekening. Wijn hebben we vervolgens maar laten zitten want € 4,50 voor een glaasje wijn zijn wel heel Griekse prijzen. Bij een zich tratoria noemend Italiaans restaurant verwacht je dan in ieder geval dat het eten wel goed is. Maar ook dat was een misvatting. De pasta was goed, maar zeker niet meer dan gemiddeld. De pizza was ronduit slecht. De eerste happen waren nog goed, maar al snel werd de pizza stug en taai. De korst was niet meer te snijden en niet meer te eten.
Het beste advies is dit restaurant zo snel mogelijk voorbij te lopen en naar een van de vele goede tavernes in Nafplio te gaan. Wij gaan na deze afknapper voortaan met een grote boog om deze "tratoria" heen.

Reizigers die La Gratella bekeken, bekeken ook

Nafplio, Argolis Region

In La Gratella geweest? Deel je ervaringen!