“Verdient de nummer 1!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig ingericht en vriendelijke bediening. De maaltijden waren stuk voor stuk superlekker! We hebben hier het best gegeten tijdens onze reis in Griekenland. Verdient zeker en vast de eerste plaats in de ranking!

Datum van bezoek: april 2017

30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig en gezellig gegeten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening. Pizza Hawaii 33 cm en kleine Cesar salade met 2 gedeeld. Beiden erg zeer smakelijk, vers en goed gevuld en ruim voldoende voor zowel diner als lunch. Lekker glas rosé erbij. Zou er zo weer gaan eten. Wij zaten buiten en dat was een prima plekje!

Datum van bezoek: april 2016
2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de pasta als de pizza's waren keurig verzorgd en zeer smakelijk. Duidelijk bereid met verse ingrediënten. Smaakvol. Bediening geeft eerlijk advies bij de wijnkeuze. Een topper.

Datum van bezoek: augustus 2015
3 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs zijn we hier wezen eten. Mijn vriendin had de grote zalmsalade, ik de Caesarsalad.

Hoewel de porties meer dan goed waren (eigenlijk wat te veel), was de sla oud (deze had bruine randjes of was überhaupt bruin), evenals sommige randjes van de zalm. Tevens dreven beide salades in de dressing. Nu zijn wij normaal niet flauw, maar dit was echt te veel van het goede, op dressing gebied.

Wellicht hebben we gewoon pech gehad met onze salades, maar, voor ons geen Popeye meer.

Datum van bezoek: juli 2015
21 april 2014 beoordeeld

Naast de gewone pizza's en pasta's ook goede salades en vleesgerechten. Goede en vlotte bediening. Trendy. Maar gezellige inrichting.

Datum van bezoek: april 2014

Reizigers die Popeye Bistro bekeken, bekeken ook

Nafplio, Argolis Region

Nafplio, Argolis Region

In Popeye Bistro geweest? Deel je ervaringen!