“Even geen grote hoeveelheid vlees”
Beoordeling van Scuola Pizza-bar

Scuola Pizza-bar
Geclassificeerd als nr. 11 van 183 Restaurants in Nafplio
Keukens: Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
18 mei 2016 beoordeeld

Nu we in Griekenland zijn worden we natuurlijk geconfronteerd met Griekse gewoonten. Een van die gewoonten is veel vlees eten, maar na een paar dagen willen we wat anders en kiezen voor een Italiaanse pizza (voor de insiders 'een grote'). Scuola geeft wat we willen maar we nemen we wel een Griekse salade bij. Ruim voldoende en daarom laten we de randjes van de pizza liggen. Een dikke voldoende voor de kwantiteit, maar ook de kwaliteit kwam ver boven het gemiddelde. Wij Hollanders moeten nog leren om in het Griekse tijdschema te eten en dan is het helemaal goed.

25 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaan voor de snelle hap.
Niet bijzonder. Heel geschikt voor gezinnen. Een grote pizza werd in midden van tafel geserveerd om te delen met hele tafel.

9 augustus 2015 beoordeeld

Op een drukke avond waren we hier en hebben heerlijk gegeten. De bediening zijn vakmensen, ze hadden ondanks de drukte perfect in de gaten als er wat nodig was. Het eten was goed, lekkere pizza (kleine was al aardig groot), prima pasta en heerlijke desserts (citroentaartje...mmm). Aanrader!

6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van tripadvisor hier gegeten. Prima kwaliteit en prijs en inderdaad aan te bevelen.
Jammer dat je een een drukke weg zit en niet de zee kan zien.
Binnen erg netjes.

29 april 2014 beoordeeld

We hebben hier een salade en een pizza genomen. Bij de pizza was de keuze tussen klein (32 cm) en groot( 40 cm). Na enige twijfel een kleine genomen. Deze was echter te groot om in je eentje op te eten. Ons advies neem met zijn tweetjes een salade en een pizza en je eet een goede en gevarieerde maaltijd. Kwaliteit was goed, maar niet heel bijzonder. Bediening was prima

Reizigers die Scuola Pizza-bar bekeken, bekeken ook

Nafplio, Argolis Region

In Scuola Pizza-bar geweest? Deel je ervaringen!