“Goed , veel en niet duur”
Beoordeling van Scuola Pizza-bar

Scuola Pizza-bar
Geclassificeerd als nr. 10 van 184 Restaurants in Nafplio
Keukens: Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
25 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaan voor de snelle hap.
Niet bijzonder. Heel geschikt voor gezinnen. Een grote pizza werd in midden van tafel geserveerd om te delen met hele tafel.

Datum van bezoek: april 2016

9 augustus 2015 beoordeeld

Op een drukke avond waren we hier en hebben heerlijk gegeten. De bediening zijn vakmensen, ze hadden ondanks de drukte perfect in de gaten als er wat nodig was. Het eten was goed, lekkere pizza (kleine was al aardig groot), prima pasta en heerlijke desserts (citroentaartje...mmm). Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2015
6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van tripadvisor hier gegeten. Prima kwaliteit en prijs en inderdaad aan te bevelen.
Jammer dat je een een drukke weg zit en niet de zee kan zien.
Binnen erg netjes.

Datum van bezoek: augustus 2015
29 april 2014 beoordeeld

We hebben hier een salade en een pizza genomen. Bij de pizza was de keuze tussen klein (32 cm) en groot( 40 cm). Na enige twijfel een kleine genomen. Deze was echter te groot om in je eentje op te eten. Ons advies neem met zijn tweetjes een salade en een pizza en je eet een goede en gevarieerde maaltijd. Kwaliteit was goed, maar niet heel bijzonder. Bediening was prima

Datum van bezoek: april 2014
13 juni 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige keuken voor een hele goede prijs met 4 personen voor slechts € 60. Zeker een aanrader de volgende keer als we hier naar toe komen staat deze zeker pp de lijst.

Datum van bezoek: juni 2013
    • Sfeer

Reizigers die Scuola Pizza-bar bekeken, bekeken ook

Nafplio, Argolis Region

In Scuola Pizza-bar geweest? Deel je ervaringen!