“Lekker eten voor goede prijs”
Beoordeling van Kakanarakis 1986

Kakanarakis 1986
Geclassificeerd als nr. 21 van 184 Restaurants in Nafplio
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en snelle bediening. Ook goede keus voor vegetariërs. Kipfilet was prima en we vonden de sfeer van het restaurant prima.

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit restaurant.... alles is prima betaalbaar.... gastvrij en gezellig in gericht. Vriendelijke bediening.. je kunt binnen een buiten eten als je wil... zit in een drukke maar gezellige wandel straat

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant in leuk straatje in Nafpilon! Yanis is the beste ober in town. Heerlijk gegeten tegen een prima prijs.

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras in een gezellig straatje. Zomerse uitstraling en netjes verzorgd. Vriendelijke bediening. Menu is niet typisch Grieks maar de gerechten die wij bestelden waren puur en vers.

25 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen af op de mooie uitstraling.
We hebben heerlijk geluncht.
Het eten is lekker, bediening vriendelijk en het was er erg proper.

Reizigers die Kakanarakis 1986 bekeken, bekeken ook

Nafplio, Argolis Region

In Kakanarakis 1986 geweest? Deel je ervaringen!