Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 185 per nacht.

Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Galini Beach(Plakias)
  • Aan het strand
14 oktober 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt midden in het centrum aan de boulevard van Plakias waar allerlei restaurantjes te vinden zijn. Het hotel is verder zeer sober, de kamer die wij hadden was echt oud, aan een opknap beurt toe en er hing een vreemde geur in de kamer.
Het ontbijt was daarentegen uitgebreid met uitzicht op de zee. Het personeel was ook niet echt gastvrij, misschien dat dit komt omdat wij aan het einde van het seizoen kwamen.
Voor de prijs die wij betaalden was dit een prima hotel.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier één nacht geslapen en het was heerlijk. Wij hadden een kamer met uitzicht op zee en hebben genoten van het ontbijtbuffet. Ze hebben een prachtig terras en een heerlijk zwembad aan de boulevard. Personeel is erg vriendelijk. Zeker een aanrader voor meer overnachtingen.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
2 augustus 2016 beoordeeld

Dit hotel was eigenlijk echt prima. We hadden een (naar het schijnt) gerenoveerde kamer die er prima uitzag, erg netjes was en een lekker balkon had. Het ontbijt was prima en vooral het buitenterras van het hotel was fijn. Ook het zwembad was (klein maar) erg fijn. Voldoende ligbedden, in ieder geval voor het moment dat wij er waren. Echter, het personeel kwam op ons erg sarcastisch en onvriendelijk over. Bij de receptie zat niemand en het voelde een beetje alsof je blij mocht zijn dat je er mocht overnachten. Geschreeuw met de schoonmaakdames door de centrale hal gebeurde zonder moeite. Ook in het restaurant werd vrij bot gedaan.. Al met al niet een geweldig gevoel. Locatie geweldig, prima, maar niet voor langere periode wat mij betreft..

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
30 juli 2016 beoordeeld

Wij hebben hier slechts een keer gedineerd en ontbeten zonder verblijf. De vegetarische lasagne was helaas op dus bestelde ik de vegetarische pizza. Deze was duidelijk zelfgemaakt en erg lekker. Heb later nog ergens anders een pizza gegeten, maar die kon niet tippen aan deze. De service was erg goed. Ik sloeg per ongeluk een glas stuk met de waterkaraf en de ober reageerde erg fijn. Ook het ontbijt is hier prima met allerlei dingen om uit te kiezen. Het personeel staat voor je klaar als je vragen hebt of als iets vervangen moet worden.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
30 mei 2015 beoordeeld

De eigenaars, blijkbaar met jonge kinderen gebruiken de receptie van het hotel om hun jonge kinderen en de vriendjes er te laten spelen, een hels kabaal. Eind mei was het nog te fris om op het terras te zitten, dus eigenaars nodigen hun vrienden ook uit in de receptie, meerdere malen feestjes tot na middernacht. OK, er was zeer weinig volk in het hotel, ook al vreemd.... De eigenaars hebben geen enkele feeling met toeristen en komen zeer apathisch over. Derde jaar op rij in dit hotel, eerste maal zo'n problemen. Volgende keer zal ik toch wel ander hotel in Plakias kiezen.

• Verbleef: mei 2015, reisde alleen