Hotel Alianthos Garden
  • Gratis parkeren
Horizon Beach Hotel(Plakias)(Heel veel waar voor je geld!)
Lamon Hotel(Plakias)
  • Inclusief ontbijt
En Plo(Plakias)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
TripAdvisor
11 september 2016 beoordeeld

Mooie , nette en schone kamers, super service, top eten wat wil een mens nog meer. Het team van Alianthos Garden levert niet gewoon service maar wat ze doen is eigenlijk topsport. We hebben echt een super vakantie gehad waar het aan niets ontbrak.

Kamertip: Och, een kamer is om te slapen.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
AG_Hotel_Management, Διευθυντής van Hotel Alianthos Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2016

Dear Mrs. Astrid G.
Thank you very much for taking the time to write this review and share your opinion with us.
It would be our pleasure to welcome you back!

18 augustus 2016 beoordeeld

Super hotel met zeer gastvrije bediening. Absoluut aan te raden het is hier kindvriendelijk en hebben zeer gevarieerd en lekker eten. Slapen kan je hier ook heel goed op een cocomat matras. Wij komen hier al 11 jaar en het is hier een fantastisch stukje Kreta !

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie

Dear Dennis v
We are looking forward to welcome you again in our hotel.
We are very glad that you put your trust in us this year again.

7 juli 2016 beoordeeld

Prachtig gelegen hotel waar heel veel en goed aandacht is geschonken aan UITSTEKENDE bedden. Wij sliepen in een 2 pers kamer aan de tuinkant waar een enorme rust heerste. Zoals gezegd, prima bedden in een ruime kamer met een GOED werkende airco en een schone verzorgde badkamer. (Als er al een minpuntje is dan is het misschien de kleine douche). Verder is er een heerlijk zwembad en is het ontbijt, lunch en diner ontzettend lekker, divers en zeer smakelijk. Complimenten voor de koks en het keuken personeel. Als je voor zoveel mensen (hotel was vol) een goede en smakelijke maaltijd neer kan zetten heb je je zaakjes goed op orde. Ook het bedienend personeel heeft kennis van zaken. Hier wordt een mens, zeker een Hollander, erg blij van.

Kamertip: Zie hun site. Het is echt wat de foto's beloven.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
AG_Hotel_Management, Διευθυντής van Hotel Alianthos Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2016

Dear Cornelis S
Thank you very much for taking the time to evaluate our hotel. We appreciate every feedback as this is the only way to learn about the wishes of our guests in order to satisfy them.

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel gelegen vlak aan het strand van Plakias is wel heel bijzonder goed.
De kamers, eetzaal, receptie, lounge, zwembad en bar met terras zien er heel verzorgt en schoon uit.
Het personeel, bediening in restaurant bij bar in de keuken en de schoonmaaksters zorgen met hun vriendelijkheid en aandacht voor een heel bijzonder vakantiegevoel bij de gasten.
Bij onze aankomst, was voor ons om 2 uur s' nacht, een hele vriendelijke nachtportier, wist exact wat te doen en welke kamer, de rest komt morgen wel zei hij. In de koelkast op de kamer stonden 2 maaltijden voor ons klaar, fantasties.
Het eten ( ontbijt en diner ) was een overvloed aan heerlijkheden en altijd variatie ( was voor ons allemaal te lekker ).
In het zwembad werden s'middags schijven watermeloen uitgedeeld.
Wij hebben hier genoten en een hele fijne vakantie gehad, mede door het team van mensen die hier werken.

Plakias is een klein dorpje in het zuiden van Kreta, hier is nog geen massa toerisme, het strand is hier heel mooi.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner

Dear Jörgen P
Thank you for having chosen our hotel for your holidays.
Happiness … consists in giving and in serving others.

22 mei 2016 beoordeeld

Dit hotel is een aanrader. Kamers zeer goed en goed onderhouden. Bediening super vriendelijk. Niets is te veel. Geweldige keuken elke avond smullen maar. Gratis ijskast op kamer. Safe tegen betaling. Als je geen dagelijkse strand en zonaanbidder bent is een auto huren een must. Plakias is een leuke rustige plaats. Let wel tis 2 uur reizen van vliegveld Heraklion.

Kamertip: Zeezicht of zijzeezicht
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
AG_Hotel_Management, Διευθυντής van Hotel Alianthos Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2016

Dear Mr/Mrs "xxrex",
Thank you for sharing your journey and your review with us.
Alianthos Garden Hotel, Family Vardakis and the Staff