9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van een weekje Kreta samen met een vriendin. We verbleven in dit appartement en het was exact wat we hadden verwacht: rustig, kleinschalig en mooi gelegen. Loopafstand van Plakias. Echter terug namen we vaak een taxi voor een paar euro omdat je dan niet de berg op hoefde te lopen. Echt een fantastische week gehad. We hadden een 2 kamerappartement op de begane grond. Het is ruim en heeft alles wat je nodig hebt. Daarnaast wordt het dagelijks zeer goed schoongehouden en krijg je tevens schone handdoeken. Zwembad is ook netjes en je kijkt mooi weg over zee en het dorp. Zeker een aanrader.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
27 juni 2016 beoordeeld

In het voorjaar 14 dagen doorgebracht in dit appartementen complex.
Ik kan niet anders dan lovend zijn over ons verblijf.
Schoon,ruim en op goede afstand van strand en het dorp Plakias.
Wij hadden appartement 9, de grootste van alle kamers met ruim balkon.
Plek om weer eens naar terug te gaan

Kamertip: Vraag naar appartement nummer negen.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
3 oktober 2015 beoordeeld

Dit appartement behoort bij het hotel Alianthos Beach , te bereiken via een licht hellende weg zo,n 10 minuten lopen, alwaar je halfpension voor weinig kunt bijboeken. Het appartement is op loopafstand van het dorp en het strand. Het complex is kleinschalig met een zwembad met ligbedden en een ruime tuin met speelgelegenheid voor de kleintjes en er is WiFi. Het appartement heeft een slaapkamer met airco, en TV, een badkamer met bad-douche en toilet, een keuken met alle benodigheden annex woonkamer met zitbank en eettafel met 4 stoelen,
Ook op het ruime balkon, met fantastisch uitzicht op de baai en opPlakias,, staan een tafel en 4 stoelen

Kamertip: Vraag een kamer boven voor het beste uitzicht.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
19 mei 2015 beoordeeld

Wij hebben een week hier gelogeerd en hebben het naar ons zin gehad. Er was een keuken waar een tafeltje en 3 stoelen in stonden en een bed maar die kon je ook als sofa gebruiken. Badkamer en een slaapkamer met een dubbel en een enkel bed. Ook een dressoir en een kastje waar je spullen op kon zetten. Ook een tv en een haardoger. Ook waren er handdoeken aanwezig en in de keuken afwasmiddel, sponsje, theedoek en vaatdoek. Er werd dagelijks schoon gemaakt. Ook kan je schone handdoeken krijgen. Aan de voorkant kan je buiten zitten en er is een droogrekje per appartement. Rusige ligging, op ongeveer 10 minuten lopen van Plakias.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
2 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruim appartement voor 2 personen. Elke dag word er schoongemaakt, zelfs de afwas wordt gedaan als je er zelf net geen tijd voor hebt gehad! Elke dag schone handdoeken en schone lakens op de bedden! Zeer vriendelijk personeel!

• Verbleef: augustus 2014