Hoogtepunten uit beoordelingen

Beoordeeld op 6 september 2019
Neenkuh
Delft, Nederland
via mobiele applicatie
Prachtige opgeknapte ruine met roofvogels

Als je van roofvogels houdt en van wolven en van kastelen dan kun je hier leuke wandeling ... meer lezen

Beoordeeld op 18 september 2018
Jozef1963
Malden, Nederland
Lees alle 107 beoordelingen

Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Leuk park voor een kleine prijs. Mooie vogelshow en het voeren van de wolven was erg goed te zien! Hou deze tijden dus wel goed in de gaten als je van plan bent langs te komen. Toren van de burgt beklimmen is ook echt een aanrader, super uitzicht! Niet echt rolstoel en/of kinderwagen vriendelijk, veel hoogte verschil met grint paden.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 23 september 2018

We wisten van te voren niet precies wat we hier moesten verwachten maar we werden niet teleurgesteld!! Dit park moet je echt even bezoeken als je in de buurt bent. De vogelshow is heel leuk. Niet alleen voor kinderen overigens.... De setting is perfect voor de roofvogels nl. een kasteel. In het verleden al veel shows elders gezien maar de achtergrond van het kasteel maakte het een bijzondere beleving. Ook het voeren van de wolven was een leuke ervaring. Let goed op de voedertijden want de witte wolven komen in de ochtend aan de beurt (toen wij er waren) maar het voeren van de zwarte wolven lijkt ons nog spectaculairder... Mooi gebied met veel herten en vogels overigens. Zeer schone toiletten. Voor rolstoelers niet toegankelijk voor zover ik kon zien.

Beoordeeld op 21 september 2018

Prachtige omgeving, wolven en andere dieren hebben een groot leefgebied. Beklimmen van de toren van het kasteel is de moeite waard. Doen! Roofvogelshow is erg mooi en twee keer per dag.

Beoordeeld op 21 september 2018

Een prachtig park, het lijkt ons ook leuk voor kinderen. De roofvogels zitten in kooien ingebouwd in het kasteel (Slot). De wolven hebben een zeer mooi groot verblijf, je moet wel een beetje geluk hebben wil je wat zien, dit geld ook voor het gebied voor de wilde zwijnen. Herten kun je wel heel goed zien op de open vlaktes. Wij hebben alleen in de verte de witte wolven kunnen zien en een roedel zwarte wolven die snel voorbij liepen.
We hebben er ongeveer 2 uur rond gelopen wat je daar heerlijk kan doen, volop in de schaduw. We zouden nog drie kwartier moeten wachten op de vogelshow en anderhalf uur op het wolven voeren, dit hebben wij niet gedaan.
Daarom ook houd de voedertijden en vogelshow tijden in de gaten dat geeft meer plezier aan het bezoek van dit park.

Beoordeeld op 18 september 2018

Als je van roofvogels houdt en van wolven en van kastelen dan kun je hier leuke wandeling maken,
Een mooie gerestaureerde ruine met een hoge toren nodigt uit tot klimmen en geeft een prachtige blik alle kanten op
Er is voor de kleintjes een leuke verzameling kleinvee en de kooien met roofvogels zijn imposant maar natuurlijk zielig.