31 augustus 2017 beoordeeld

Prachtig gelegen op de voorburcht van waterslot Anholt. Het hotel heeft een prachtig restaurant dat beschikt over een glazen uitbouw in de voorburcht gelegen in de gracht. ernaast zit nog een mooi terras, Hier heerlijk genoten van een drankje

Kamertip: alle kamers zijn mooi
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
13 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Parkeren moet je een eind weg van het hotel en met je rolkoffer over grind en keien. Geen lekker begin. De receptie was niet bezet. Na 2x bellen kwam er iemand... kamertje is echt piepklein en wat oubollig. Zelfs de tv is uit het jaar 0.
Het restaurant heeft veel pretenties maar kan het met de kwaliteit van het eten en de wijn niet waarmaken.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
5 september 2016 beoordeeld

We hebben er maar een nacht gelogeerd maar een prachtige lokatie,het diner was wat matig maar onze kamer was geweldig een prachtig uitzicht over de tuin,met mooie oude bomen.vriendelijk personeel.alles heel schoon

Kamertip: Torenkamer
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
31 maart 2016 beoordeeld

Onze familie is al sedert 1998 met zekere regelmaat in het Parkhotel Wasserburg Anholt te gast. Steeds tot onze grote tevredenheid. De kamers, het menu, maar vooral wat de familie Brune en hun medewerkers aan gastvrijheid tentoonspreiden is van een superieure klasse. Door al die jaren heen is er sprake van een uitmuntende gastvrijheid en we hopen daar nog lang van te mogen genieten.

Verbleef: maart 2016
25 januari 2016 beoordeeld

Dit is een 'kasteelhotel' in een prachtig onderhouden park. Bij de mooi ontworpen uitbouw aan de achterkant zwemmen zwanen. In de uitbouw een groot, licht restaurant waar de tafels nu eens niet bovenop elkaar staan. Goede losse sfeer. Uitstekende keuken en bediening! De (prijzige) kamer was aan de kleine kant en de inrichting had wel een opfrissing nodig. Zeer vriendelijk en alert hotelpersoneel.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner