Beoordeeld op 31 augustus 2017

Prachtig gelegen op de voorburcht van waterslot Anholt. Het hotel heeft een prachtig restaurant dat beschikt over een glazen uitbouw in de voorburcht gelegen in de gracht. ernaast zit nog een mooi terras, Hier heerlijk genoten van een drankje

Kamertip: alle kamers zijn mooi
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 13 oktober 2016 via mobiele applicatie

Parkeren moet je een eind weg van het hotel en met je rolkoffer over grind en keien. Geen lekker begin. De receptie was niet bezet. Na 2x bellen kwam er iemand... kamertje is echt piepklein en wat oubollig. Zelfs de tv is uit het jaar 0.
Het restaurant heeft veel pretenties maar kan het met de kwaliteit van het eten en de wijn niet waarmaken.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 september 2016

We hebben er maar een nacht gelogeerd maar een prachtige lokatie,het diner was wat matig maar onze kamer was geweldig een prachtig uitzicht over de tuin,met mooie oude bomen.vriendelijk personeel.alles heel schoon

Kamertip: Torenkamer
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 31 maart 2016

Onze familie is al sedert 1998 met zekere regelmaat in het Parkhotel Wasserburg Anholt te gast. Steeds tot onze grote tevredenheid. De kamers, het menu, maar vooral wat de familie Brune en hun medewerkers aan gastvrijheid tentoonspreiden is van een superieure klasse. Door al die jaren heen is er sprake van een uitmuntende gastvrijheid en we hopen daar nog lang van te mogen genieten.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 25 januari 2016

Dit is een 'kasteelhotel' in een prachtig onderhouden park. Bij de mooi ontworpen uitbouw aan de achterkant zwemmen zwanen. In de uitbouw een groot, licht restaurant waar de tafels nu eens niet bovenop elkaar staan. Goede losse sfeer. Uitstekende keuken en bediening! De (prijzige) kamer was aan de kleine kant en de inrichting had wel een opfrissing nodig. Zeer vriendelijk en alert hotelpersoneel.

Datum van verblijf: november 2015