“Een fantastisch huis”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Fritz Mackensen Wohnung

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Groningen, Nederland
1 beoordeling
“Een fantastisch huis”
Beoordeeld op 30 april 2017 voor een verblijf in April, 2017

Wij hebben een aantal dagen doorgebracht in het Bernard Hoetger appartement. Het huis ligt op een rustige plek, met veel groen en een prachtig uitzicht. Het is comfortabel en goed ingericht. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Worpswede is leuk om te bezoeken; een verrassende plaats met veel kunst. Mede dankzij de goede communicatie met Torsten en team voelden we ons zeer thuis.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
13 mei 2017
Dank Wies voor het soort beoordeling. Het is geweldig dat u geniet van uw verblijf bij ons op de berg en in Worpswede u beiden.
Kom stop door opnieuw, u bent van harte welkom.
Beste Grüsse/best regards and all the best
Torsten und Team
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren