Beoordeeld op 31 augustus 2019

Na 4 keer bij massereau te zijn geweest, is ons laatste bezoek erg tegen gevallen.
Wat ons eerder trok was de klantvriendelijkheid, kleinschaligheid en luxe locatie.
eerdere jaren zaten we in een mobile home, nu voor het eerst in een eigen tent. We betaalden 850,- voor 11 dagen voor 4 personen. best veel, zeker de 29,- 'reserveringskosten' vind ik bijzonder. Het ontvangst was niet erg vriendelijk, in eerste instantie werden we naar een plek verwezen waar nog een tent stond.
opvallend vond ik dat alle 'luxe' supplementair is; de sauna, vaatwasser, fietsen, skelters. Op zich vind ik het niet erg om te betalen voor een fijne camping, maar Massereau liet het dit jaar ook echt liggen in de basis.
De douches werden weliswaar een aantal maal per dag schoongespoten, de oranje aanslag op de wanden bleef gewoon zitten. wc's idem; niet echt schoon, aanslag onderin de pot.
10A aansluiting alleen met franse stekker. Die kun je niet lenen bij de camping, die moet je kopen. Terwijl je al 77,- per dag voor een tentplek betaalt!
Wij moesten 5 dagen eerder vertrekken ivm een begrafenis in Nederland. De camping was inmiddels halfleeg, dus hoopten we op een teruggave van (een deel van) het stageld, of desnoods een tegoed voor 2020.
Ook hier werd niet erg vriendelijk mee omgesprongen; we werden tot tweemaal toe verzocht later terug te komen, en eigenlijk van kastje naar muur gestuurd.
Uiteindelijk hebben we helemaal geen antwoord gekregen op onze vraag of de 5 dagen gedeeltelijk gecompenseerd zouden kunnen worden.
Waar Massereau uitblonk in klantgericht werken, lijkt de bedrijfsstrategische focus nu op 'experience' te liggen, waar het nieuwe zwembad en de escaperoom in past. (voor dit laatste moet je uiteraard ook apart betalen)
Jammer, want het lijkt nu een camping zoals vele anderen te worden, behalve dat de prijs exorbitant is.
Restaurant en medewerkers van La Source; complimenten voor jullie service en kwaliteit van gerechten.
We hebben 6 leuke dagen gehad, maar vinden prijs/kwaliteit, en met name de klantvriendelijkheid van de receptionistes zeker geen 5 sterren waard.

Kamertip: plek 816 staat onder bomen die harsdruppels laten vallen, dus met een tent niet fijn.
Datum van verblijf: augustus 2019
GillesMassereau, Directeur général van Camping du Domaine de Massereau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Beste familie, Wat een teleurstelling om ook je commentaar te lezen, wat nog steeds niet consistent is met de realiteit. Het verdient ook enkele correcties: gedurende 4 jaar, en zelfs meer, is Massereau niet veranderd en blijft het verbeteren door nieuwe diensten aan te bieden, in reactie op de opmerkingen van onze klanten. De realiteit is dat toen u de camping om persoonlijke redenen van tevoren moest verlaten, we u onmiddellijk op de hoogte brachten dat het aan uw verzekering was om de kosten te dekken. Omdat, zoals bepaald in onze algemene verkoopvoorwaarden, we een verkort verblijf door de klant niet kunnen terugbetalen !! Met nadelen, je zegt niet dat we hebben voorgesteld om je krediet te geven voor een toekomstig verblijf bijvoorbeeld. Bovendien lijkt u verrast te zijn door onze tarieven, maar ze zijn al maanden geldig en wanneer u uw bevestiging ontvangt, ontvangt u ook de gedetailleerde factuur! Dus we begrijpen uw oneerlijke opmerkingen niet. Bovendien zijn onze prijzen al 3 jaar niet gestegen! We blijven tot uw beschikking om elke opmerking te beantwoorden, deze moet waar en echt zijn! Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 22 augustus 2019

Prijs kwaliteitsverhouding is scheef. .. voor de prijs verwacht je meer... Ik bedoel echt toezicht van een badmeester. Echt schoonmaken toiletten... Meerijden naar de plekken omdat sommige bochten lastig te nemen zijn....

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Mooie camping die erg professioneel wordt gerund. Klantvriendelijkheid kan beter, zwemmen in speedo verplicht en lastig om te reserveren in restaurant. Ook niet altijd pizza te krijgen. Bedden te hard in de stacaravan. Wifi is slecht.

Datum van verblijf: augustus 2019
GillesMassereau, Directeur général van Camping du Domaine de Massereau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Bedankt voor de reactie. Korte films zijn niet toegestaan, zoals op alle campings. We hebben dit label omdat we het label "Green Key" hebben, om de verspilling van water te beperken. Het restaurant is inderdaad elke avond vol, het is heel goed mogelijk om een ​​of meerdere dagen van tevoren te reserveren. Pizza's zijn 6 nachten op 7 beschikbaar, waardoor je tijdens je verblijf kunt genieten. Wat betreft de matras, merk op dat ze onlangs zijn vervangen, en als het comfort niet is overeengekomen, het voldoende zou zijn geweest om het aan de receptie te melden, kunnen we het op aanvraag vervangen. Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 2 augustus 2019

Het was een kindvriendelijke camping met mooie en schaduwrijke plekken. De voorzieningen zijn er uitstekend. Het restaurant heeft een goede kaart met goed kwalitatieve gerechten. Leuk zwembad met 2 typen glijbanen en zeer klantvriendelijk personeel

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

Rustige ligging met voldoende aanbod aan ontspanning, maar zonder storend of opgeklopt gedoe.
Het restaurant/bar beschikt over een zeer goede keuken met ruime porties voor een redelijke prijs.
Naast de camping loopt een licht glooiende 'voie verte', een twintig km lang fietspad waarop je ongestoord door de natuur fietst, jogt, skate...
Fietsen kunnen op de camping gehuurd worden, maar persoonlijk vond ik de prijs hiervoor (die ik van andere kampeerders vernam - circa 10€/uur) belachelijk hoog.
Voor mensen die de combinatie avontuur, sport en hoogte op prijs stellen is er vlakbij een fantastisch mooi boomklim-parcours.
Het bijzonder mooie en gezellige stadje Sommières, dat op enkele minuten rijden verwijderd ligt, biedt zéér veel mogelijkheden voor (bijna) ieder type vakantieganger...

Datum van verblijf: juli 2019
GillesR143, Directeur général van Camping du Domaine de Massereau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Bedankt, je reactie is vleiend, maar het lijkt erop dat je informatie over fietsverhuur van andere kampeerders helemaal verkeerd is! De prijs voor fietsen is 10 € voor de halve dag en 15 € voor de volledige dag !! Dit verdient een correctie ... Tot binnenkort op Camping de Massereau.