27 mei 2018 beoordeeld

Hebben hier in mei 2018 drie weken met de caravan verbleven. De eerste plek aan de rand van de camping naast het fietspad gaf veel hinder van muggen. Daarna zonder problemen een nieuwe plek gekregen. WiFi is prijzig maar wel voldoende sterk.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
26 april 2018 beoordeeld

De chalet was proper en in orde alsook de service die we gevraagd hadden: wifi, tv, lakens om de week. Het kookgerei en bestek was voldoende aanwezig. De verwarming werkte uitstekend. Het enige wat kan wijzigen is de grootte van de tafel. Die is wat te groot voor de ruimte en maakt het moeilijk om de zitbank te gebruiken. Daardoor hebben we de tafel moeten draaien. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De ontspanningsmogelijkheden op de camping zijn voldoende aanwezig. Vooral het verwarmd binnenzwembad is een grote aanwinst. Het restaurant, de bar en de winkel zijn uitstekend.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Gilles R, Directeur général van Camping du Domaine de Massereau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Bedankt voor je reactie. We zijn blij dat uw verblijf goed is verlopen en dat onze services zijn overeengekomen. Wij danken u voor uw vertrouwen en hopen u te ontvangen voor een volgend verblijf. Met vriendelijke groet.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden in het laagseizoen een stacaravan gehuurd. Deze zag er netjes uit. Een paar fijne zitstoelen zou wel fijn zijn, 2 weken aan een picknicktafel is niet wat. Bedden waren te hard. Caravan was niet erg schoon (veel stof onder de bedden). Punt voor verbetering mijn inziens.
Kwaliteit van de caravan was verder goed.
De voorzieningen zijn verder zeer goed en het zwembad is ook heel fraai.
Ligging is prettig, 30 minuten van strand (le Petit Travers) en diverse leuke steden in de directe omgeving.
Personeel is zeer vriendelijk. Zou een nieuw bezoek zeker overwegen.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Gilles R, Directeur général van Camping du Domaine de Massereau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Hartelijk dank voor uw reactie en bedankt voor uw verblijf in Camping de Massereau. Wij doen alles in het werk om de kwaliteit en hygiëne van onze accommodatie te verbeteren. Onthoud dat we deze winter de buitenshuis vervangen en onze terrassen zullen renoveren. Wij hopen dat deze wijzigingen u volledig tevreden zullen stellen.
Met vriendelijke groet.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De massereau is een middelgrote verzorgde camping met ruime staplaatsen met veel schaduw. Het sanitair is zeer verzorgd en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. 2 mooie zwembaden met glijbanen met voldoende ligbedden en weinig parasols. De ligbedden worden door de gasten niet de hele dag bezet gehouden, waardoor (ook in het hoogseizoen) altijd een ligbed beschikbaar is.

Het restaurant is goed, de porties veel te groot (zonde hoeveel eten wordt weggegooid). De beschikbaarheid van het restaurant is beperkt, in het hoogseizoen moet worden gereserveerd. Dit is niet prettig, bijvoorbeeld op de dag van aankomst kan niet worden aangeschoven of worden afgehaald.

De campinggasten zijn overwegend Nederlanders en Britten. Veelal met kinderen tot ca 14jr.

De camping zelf is wat over georganiseerd, dit maakt het een en ander inflexibel bij bijzondere wensen cq geen klantvriendelijke indruk bij vragen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
12 augustus 2017 beoordeeld

5 ***** meer dan waard! Rustige camping, niet "overbevolkt"! Prima zwembad voor iedere leeftijd, héél goed onderhouden! Sanitair meermaals per dag gekuist, netjes domein! Personeel altijd vriendelijk & bereid om voor iedereen een oplossing te zoeken! Prima restaurant, zéér lekker eten & helemaal niet prijzig!
Wij komen zeker terug, een dergelijke camping is héél moeilijk te vinden! Chapeau aan directie & personeel!!!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Gilles R, Directeur général van Camping du Domaine de Massereau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Many thanks for your comment !! We are happy that you had a great time in our Campsite Camping du Domaine de Massereau. All the staff is making the best every day in order to share the best for everybody... Sincerely,