Beoordeeld op 19 januari 2018 via mobiele applicatie

Aankomst bij een waterig zonnetje, was onze kamer klaar.
Een prachtige luxe kamer met bad en uitzicht op de bevroren Wildsee...
De duik in het buitenbad is adembenemend... met de serenheid om je heen van de ondergesneeuwde bergtoppen.
De relaxmodus is er al vanaf de eerste minuut..
Een aanrader...

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
seespitz, Geschäftsführer van Hotel Seespitz-Zeit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2018

Sehr geehrte Familie Helmio B,
ein großes Dankeschön an Sie für diesen schönen Beitrag auf diesem Portal. Mit viel Freude lesen wir, dass Sie sich bei uns im Hotel und in Seefeld sehr wohlgefühlt haben. Wir wünschen Ihnen noch ein schönes und gesundes Jahr und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch, Ihr Seespitz-Team mit Gastgeber Vinzenz Triendl

Beoordeeld op 16 juli 2017

Prachtig hotel, mooie propere kamers vriendelijk en behulpzaam personeel,gemoedelijke sfeer en lekker eten, mooi wellness en prachtig zwembad
het is de tweede maal dat we dit hotel bezoeken en we komen zeker nog terug

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
seespitz, Geschäftsführer van Hotel Seespitz-Zeit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Sehr geehrte Familie Eddy V,
ein herzliches Dankeschön für diese tolle Bewertung auf TripAdvisor.
Wir freuen uns, dass Sie mit unserem Hotel und den Mitarbeitern so zufrieden waren, wünschen Ihnen noch einen schönen Sommer und sehen mit Freude noch vielen Aufenthalten von Ihnen entgegen. Ihr Seespitz-Team mit Direktor Vinzenz Triendl

Beoordeeld op 20 juli 2015

-Prachtige ligging, vlak tegen het centrum doch voldoende rustig voor een perfecte nachtrust.
-Infrastructuur is top, crew is top, ontbijt en avondmaal zijn top!
-Parking en parkeergarage voorhanden, mooi meegenomen!
-Goede ligging als uitvalsbasis voor diverse uitstappen.
-Goede wandel- en MTB-mogelijkheden.
-Seefeld biedt voldoende horeca voor een langer gevarieerd verblijf.
-Tip(je): jammer dat er geen koelkast voorhanden is in de kamer(s)...

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
seespitz, Geschäftsführer van Hotel Seespitz-Zeit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2015

Sehr geehrte Familie KarelV,
herzlichen Dank für Ihren schönen Reisebericht auf TripAdvisor. Wir freuen uns, dass wir für Ihr Aufenthalt im Hotel Seespitz-Zeit dank unserer Infrastruktur und Mitarbeiter so zum Erfolg beitragen konnten. Wir bedanken uns auch für Ihre Anregung mit der Minibar. Wir haben Minibars im Haus für unsere Gäste und bringen sie auf Wunsch in das gebuchte Zimmer. Bitte geben Sie uns bei Ihrem nächsten Aufenthalt Bescheid. Bis dahin wünscht Ihnen das gesamte Hotel Seespitz-Team noch einen schönen Sommer, Ihr Direktor Vinzenz Triendl

Beoordeeld op 11 maart 2015

dit hotel gelegen aan het idyllische meer van Seefeld heeft meer te bieden dan alleen logies .Het restaurant vervoert je met heerlijke gerechten en een prachtige wijnkaart van uitstekende Oostenrijkse wijnen. Bij zonnig weer is het terras zowel in de zomer als in de winter een ideale plek om te genieten van de rust, de zon en de lekkere taarten. Bij minder goed weer is er het hele sauna en zwembadcomplex, met weldoende massage en fitnesszaal.

Kamertip: De kamers en suite aan de zuidkant zijn zonniger , vooral in de winter een voordeel is
  • Verbleef: februari 2015, reisde met familie
seespitz, Geschäftsführer van Hotel Seespitz-Zeit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2015

Sehr geehrte Familie Herman V,
vielen Dank für Ihren schönen Reisebericht. Einen schöneren Text können unsere Marketing-Strategen auch nicht schreiben. Wir freuen uns dass wir Ihnen einen schönen Urlaub bescheren konnten und wünschen Ihnen noch alles Gute; bis bald im Hotel Seespitz-Zeit!

Beoordeeld op 10 februari 2014

wij voelen ons hier altijd helemaal happy! Een prachtig hotel, mooie ruime kamers (velen met uitzicht op het meer) een uitstekende keuken en een bijzonder vriendelijke bediening.
Wij komen hier al vele vele jaren en vinden deze locatie zowel in de zomer als in de winter werkelijk het einde!
In de zomer zit je hier heerlijk op het terras met uitzicht op het meer en de bergen en geniet je van een heerlijke lunch (probeer de kurbis soep eens).
In Oostenrijk zeggen ze "sehr zu begrüssen" en dat vinden wij ook

Kamertip: kamers met uitzicht op de See hebben onze voorkeur
  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner