Beoordeeld op 28 maart 2017 via mobiele applicatie

Wij vonden het een prima hotel. Het eten was goed en de all inclusieve formule was fijn. Lekkere drankjes, waaronder aperol en bailys gewoon gratis.
De serveersters waren erg aardig, alleen de barmannen niet zo.

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 29 september 2016

vanaf het ontbijt tot in de namiddag 15 u niets is toch geen volledige all in, ook vraag ik me af of bij sommige kamers niet gezegd wordt dat er een balkon aanwezig is terwijl deze in feite een gesloten verhoogje is dus gewoon een doorlopend venster op halve hoogte gewoon langs het bed. is een hotel waar meestal bussen komen en dan is de stilte ver te zoeken

Kamertip: oppassen niet alle kamers hebben balkon ondanks hetgeen ze beweren
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 september 2016

+ Het hotel is centraal gelegen in Seefeld, vlak aan het station.

Het personeel is oprecht vriendelijk en geïnteresseerd. Bij aankomst kregen we een hand en een gepassioneerde uitleg over de werking van het hotel. Je kon met alle vragen, opmerkingen, problemen,... steeds bij hen terecht.

De all-in formule kan je niet vergelijken met zuiderse landen als Turkije en dergelijk, maar was toch zeer goed! Twee maal per week was er buffet, de andere dagen een 4-gangenmenu met de keuze tussen vlees, vis of vegetarisch en 3 dessert. Het eten was erg verzorgd, mooi gepresenteerd, maar vooral erg lekker! Daarnaast was er een saladebuffet waar je meermaals mocht gaan bijvullen.

De kamers waren erg ruim en netjes en werden goed onderhouden.

Dit hotel is een prima uitvalsbasis voor de regio Tirol.

De kamer had geen airco, maar dat heb je hier ook niet echt nodig.

- Een minpuntje kan ik eigenlijk niet echt bedenken, behalve dan de afwezigheid van een zwembad.

Kamertip: Dit hotel biedt ook kamers met een keuken aan. Potten en pannen zijn wel zelf mee te brengen.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prima all-inclusive formule. Zeer vriendelijk onthaal. Prima ligging hotel in het verkeersvrije Seefeld. Traditionele kamers. Prima keuken. Gratis ruime parking. Goede WIFI-ontvangst. Diverse activiteiten (wandelingen). We gaan zeker terug.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 juni 2016

zeer goed hotel ,goed gelegen in het centrum van Seefeld bij het station( geen last van geluidsoverlast van de treinen) mooie ,zeer propere kamers veilige privaat parking en een heel goede afwisselende keuken zowel het ontbijtbuffet als het 4gangen dinner s'avonds dat opgediend word door een zeer vriendelijk personeel is klasse.Daar het ons zo goed beviel zijn we nog een dag langer gebleven, en hopen in de toekomst hier zeker nog eens terug te komen, in ieder geval hotel karwendelhof is een aanrader.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner