Krumers Alpin Resort & Spa
Hotel Garni Klausnerhof(Seefeld in Tirol)
  • Gratis parkeren
Astoria Resort(Seefeld in Tirol)
  • Gratis parkeren
Krumers Post Hotel & Spa(Seefeld in Tirol)
  • Gratis parkeren
Hotel Karwendelhof(Seefeld in Tirol)
  • Gratis parkeren
Hotel Tyrol Alpenhof(Seefeld in Tirol)
  • Gratis parkeren
Ferienhotel Kaltschmid(Seefeld in Tirol)
  • Gratis parkeren
Bergresort Seefeld(Seefeld in Tirol)
Orbitz.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 230 per nacht.

Gasthof Batzenhausl(Seefeld in Tirol)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
Alpenpark Resort(Seefeld in Tirol)
Orbitz.com
14 januari 2016 beoordeeld

Een uitstekend hotel net buiten het centrum, binnen loofafstand van het centrum, loipes
uitstekende keuze uit verschillende restaurants in het centrum. Seefeld is een zeer bekende plaats met een karakteristiek kerkje, Ook in de winter een schaatsbaan waar het ijs en schaats plezier voor jong en oud en genot is. Heerlijk op terrasjes zitten, genieten bij een heerlijk drankje en relaxed naar de wandelaars of wintersporters kijken. Ook is er een casino indien u een gelukje wil wagen! Het hotel is uitstekend, de kamers zijn zoals je mag verwachten: uitstekend!
Baliemedewerkers helpen hun gasten met vriendelijkheid, wij zullen de volgende keer zeker weer dit hotel kiezen.

Kamertip: Dit hangt af van de voorkeur: achterzijde uitzicht over het bos, voorzijde op Seefeld.
  • Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
Julia v, Manager van Krumers Alpin Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2016

Dear Rober188590,
thank you so much for your positive review and you will come back. I appreciate it so much and you are most welcome. Hopefully see you soon in Seefeld!!! :-)
DORINT ALPIN RESORT SEEFELD/TIROL

Julia v. Deines | Resident Manager

5 januari 2015 beoordeeld

De service van het personeel is fantastisch. Ze hielpen met alles en kenden geen grenzen om je tevreden te stellen. Dat hebben wij als echt uitzonderlijk ervaren.
De kamers waren heel ruim en meer dan voldoende voor twee personen. De matrassen waren erg hard, dus wij hebben gevraagd of ze dit konden oplossen en dat ging! Ze hebben een extra demping onder de lakens gelegd en dát is echt een super service.
Het ontbijt was zeer uitgebreid en van een goede kwaliteit. Helemaal te gek is dat er een kok is die allerlei ei varianten bakt. Je kunt het zo gek niet bedenken, en hij kan het maken. Van sunny side up, tot italian-style en simply scrambled. Top!

Het hotel is helaas in de jaren gekomen en het straalt een vergane glorie uit, dat is echt jammer. De 'design hotels' winnen het gemakkelijk van dit hotel vol donkergroene vloerbedekkingen, pompeuze wand decoraties en oubollige materialen. Het gaat helaas geen design prijs meer winnen...

Al met al waren we wel tevreden en, mochten we ooit nog terug gaan naar Seefeld, dan is dit hotel echt een optie.

Kamertip: Zorg dat je een kamer krijgt naar de kant van het restaurant. Daarbuiten ligt ook de sauna en je hebt zo een prachtig uitzicht op de bergen. Wij keken naar achteren en zagen (gelukkig vonden wij) alleen maar een bos.
  • Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Michaela L, Manager van Krumers Alpin Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2015

Dear Rene,

thank you for your great feedback about your stay in our house. It is so fantastic to read, that you could enjoy your time with us :-) We are looking forward to welcome you again in our tyrolean house. Sunny greets Your Michaela Lechthaler

17 oktober 2014 beoordeeld

Mooi hotel
Van alle gemakken voorzien en zeer vriendelijk personeel. Wij waren er voor de tweede keer en niet de laatste. Ontbijt prima. De hond is welkom. Spa is ook prima zeker als je een regenzomer hebt. Kortom mooi hotel voor een prettig verblijf.

• Verbleef: juli 2014

Dear Lineke,

thank you so much for your great feedback about your stay in our tyrolean house :-) It is so fantastic to read, that you enjoyed your time completely :-) We are looking forward to see you again! Sunny greets Your Michaela Lechthaler

1 september 2014 beoordeeld

Fantastisch gerenoveerd hotel met schone ,grote kamers en fijn balkon.
Maaltijden goed verzorgd met uit gebreide keuze menu's.
Seefeld is schitterend wintersport gebied voor kinderen,beginnende skiërs en senioren.
Volop schitterende wandel mogelijkheden

Kamertip: Kamers zuidzijde en hoekkamers hebben schitterend uitzicht.
  • Verbleef: maart 2014, reisde met vrienden

Dear Zorgeloos,

thank you for your great feedback! It is fantastic to read, that you enjoyed your time completely. We are looking forward to welcome you very soon here in Seefeld! Your Michaela Lechthaler

9 augustus 2013 beoordeeld

We hebben drie nachten doorgebracht op doorreis naar Italië, met twee jonge kinderen. Mooi, luxe hotel. Erg fijn (binnen en buiten) zwembad. Goed restaurant, de keuken maakte zelfs een toetje op maat. Erg mooie omgeving uitzicht op de Oostenrijkse Alpen.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie