Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.232)
Beoordelingen filteren
1.232 resultaten
Waardering van reizigers
580
335
146
75
96
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
580
335
146
75
96
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.232 beoordelingen
Beoordeeld op 8 augustus 2016

In eerste instantie ziet het hotel er super mooi uit. Mooie lobby, goed zwembad en tropische tuin. We hadden de pech dat het regende maar vooral zakelijke benadering van het hotel past niet zo bij de vakantie uitstraling. Wifi is 1 uur gratis, daarna betaal je voor 24 uur iets van € 7,- per inlog. verder was restaurant erg duur en ook de drankjes waren behoorlijk aan de prijs. Kamers waren netjes maar ook hier heel zakelijk.
Al met al niets mis met hotel maar geen echte uitschieter.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank JiriMoonen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ANANTAPUSHKAR01, General Manager van Ananta Spa & Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Namaskar..!!!

Looking at your detailed feedback I regret that you left dissatisfied as it is our endeavor to ensure that every guest leaves as an ambassador of our hotel. In your case, we clearly failed to do so and for that please do accept my sincere apologies.

Kindly accept my sincere apologies for the inconvenience caused to you in terms of hospitality services. Please be assured that I have taken this up very strongly with all my team. Now we will lay extra focus on training so that our associates exceed the standard of service, delivering maximum satisfaction to guests.

This is also to mention that these are not our usual standards of service and it is feedback as such yours which helps us to improve. I duly apologize on behalf of the hotel once again and ensure that you will never be disappointed with us again in the future.

Warm Regards
Rajesh Ballabh

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnantaHotels, Manager van Ananta Spa & Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnantaHotels, Manager van Ananta Spa & Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 oktober 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnantaHotels, Manager van Ananta Spa & Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 oktober 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AnantaHotels, Manager van Ananta Spa & Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken