Beoordeeld op 18 februari 2014

Op een prima, rustige locatie op 10 minuten lopen van het centrum.
Bij aankomst en iedere ochtend krijg je een vers roosje uit eigen tuin!
Het eten is geweldig. Groente uit eigen tuin. Melk van eigen koe.
De kok maakt er altijd weer iets bijzonders van. En ook 's morgens heerlijke muesli, yoghurt en vers fruit!!
Mooie, ruime kamers. Heel schoon.
Prachtig uitzicht en zitjes op de gang om lekker een vers kopje muntthee te pakken.
Echt een aanrader!

Kamertip: kamers op bovenverdieping zijn mooier dan op begane grond. Zijn iets duurder.
Datum van verblijf: februari 2014
mahawar, Manager van Hotel Prem Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2014

Hello/Namaste ............ ,
Thanks so much for your good review, it was really nice to know that you enjoyed your stay at Premvillas. Hope all is well with you and your family.
Kind wishes!

Beoordeeld op 22 juni 2013

Bij aankomst werd me gelijk een Super Deluxe kamer aangeboden terwijl ik Deluxe geboekt had. Gratis. Verder is de ligging prima ietswat buiten het centrum van Pushkar, is ongeveer 15 minuten lopen. Het personeel is aardig, het eten in het restaurant is goed, de kamers zijn ruim en schoon. De tuin en uitzicht op de bergen maakt het helemaal af. niks meer aan toe te voegen.

Datum van verblijf: juni 2013
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 september 2012

Heel, mooi en schoon hotel! Pawan & Pappu zijn super behulpzaam en brengen je graag achterop de motor naar het centrum van Pushkar voor een rondleiding door de stad en rondom het meer. Heerlijk gegeten ook, uitgebreide kaart en lekkere massala chai. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: september 2012
Beoordeeld op 29 maart 2012

Topfavoriet.

Wij, een gepensioneerd stel hebben net als de voorafgaande jaren wederom naar volle tevredenheid een dag of tien bij Prem Villas gelogeerd.
Alles wat we willen opmerken is in de voorgaande recensies al vele malen vermeld; de rustige en prachtige locatie aan de voet van de bergen die Pushkar omsluiten, de rust die er heerst buiten de drukte en het lawaai van het stadje. De welwillende vriendelijkheid van de eigenaar Pawan, zijn vader en het personeel; en de (naar indiase maatstaven) reinheid en praktische bruikbaarheid van het geheel. Wij voelen ons hier niet te gast, maar als bij goede vrienden.
Er zijn o.a. een mooie tuin en een dakterras om te mijmeren bij ondergaande zon. Voor het gebodene zijn de prijzen zéér redelijk, en dit hotel zowel als de locatie zijn voor ons dan ook favoriet.
Een “el dorado“ voor natuurminnaars.
Voor degenen die graag te midden van het uitgaansleven verblijven, is deze rustige locatie echter minder geschikt.
Tip: Je kunt voor slechts R150 á 200 een scooter of motorfiets huren waarmee je dan de wijde omgeving kunt verkennen. Het centrum van Pushkar is in 10 minuten te bewandelen.

Datum van verblijf: maart 2012
Beoordeeld op 9 december 2011

Heel goed hotel, heerlijk rustig met een rooftop restaurant waar biologisch wordt gekookt.
Zeer aardig personeel, de eigenaar Pawan, is enorm behulpzaam. Ook de jongens die er werken zijn bijzonder vriendelijk. Het is ongeveer 8 minuten lopen naar het stadje. Ik wil nooit in het centrum van Pushkar in een hotel omdat ik dit veel te druk vindt. Vandaar dat ik voor Prem Villas heb gekozen. Het is ook heel erg schoon. En het is een nieuw hotel dus alles werkt goed. Vaak heb je in India een deurknop of kraan in je hand, maar dat is hier niet het geval.

Datum van verblijf: november 2011
  • Reistype: Reisde alleen